Gaming

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Plaats reactie
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Gaming

Bericht door Anon20190508 »



Excited, want ik heb deze op pre-order! :mrgreen:
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Gaming

Bericht door Mr.X »

Nu ik een laptop heb die niet bejaard is: dishonored 2! Can't wait!
Aldwin
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 nov 2017, 22:58
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/Hem
Locatie: Friesland

Re: Gaming

Bericht door Aldwin »

Ciem schreef: 14 apr 2019, 10:34
Aldwin schreef: 13 apr 2019, 22:38 Vroeger heel veel Miel Monteur spellen gespeeld, dat zou ik nog wel eens willen doen :lol:
Miel Monteur! Altijd feest wanneer de buurman (geloof ik) auto-onderdelen kwam brengen, haha.
Staf Schroot! Die kwam inderdaad auto-onderdelen brengen
Be exactly who you want to be, do what you want to do
I am he and she is she but you're the only you
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Gaming

Bericht door Matijs »

Aldwin schreef: 17 apr 2019, 22:19
Ciem schreef: 14 apr 2019, 10:34
Aldwin schreef: 13 apr 2019, 22:38 Vroeger heel veel Miel Monteur spellen gespeeld, dat zou ik nog wel eens willen doen :lol:
Miel Monteur! Altijd feest wanneer de buurman (geloof ik) auto-onderdelen kwam brengen, haha.
Staf Schroot! Die kwam inderdaad auto-onderdelen brengen
Oh ja! De schroothandelaar!
###
Nilas
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 apr 2019, 22:16
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem
Locatie: Brabant

Re: Gaming

Bericht door Nilas »

Games? Dat is bijna mijn favoriete gespreksonderwerp!

Ik ben fysiek vrouw en zoek nog naar mijn gender identity (ik heb overigens nog geen medische interventies gedaan). Ik speel heel graag first person shooters. Ik heb Call of Duty: World at War, de volledige Modern Warfare serie en Black Ops I-II. Mijn vriend heeft ook family based games, maar daar vind ik niets aan. Red Dead Redemption heb ik ook gespeeld, maar zodra je de hele campaign eenmaal hebt uitgespeeld, is het vrij saai.

Doordat ik dit soort games speel voel ik me mannelijker; misschien is dat omdat CoD toch meer voor mannen is (dat is althans het beeld dat ik van de franchise heb). Ik vind het ontzettend cool om me te verdiepen in het leger (al dan niet specifiek het Britse leger, want ik heb iets met Engeland) en in wapens themselves. Het is ook een droom van mij om ooit naar een schietbaan te gaan.
oh, is that what they call it nowadays :fpalm:
Esther91
Berichten: 328
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Gaming

Bericht door Esther91 »

Samen met Jennifer paardrijden in Red Dead Redemption, de straten van Los Santos onveilig maken en Lego bouwen :)

Niet te vergeten, vooral veel kletsen tussendoor ;)
:text-thankyouyellow:
LoremIpsum
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mar 2019, 13:21
Gender: Genderfluid

Re: Gaming

Bericht door LoremIpsum »

Ik doe zelf aan simracen, wat echt vrijwel volledig een mannenwereld is. Overigens wel een hele leuke community, waar mensen elkaar helpen en waar persoonlijke problemen besproken kunnen worden. Veel leuker en heel veel minder toxisch dan de communities van de niet-sim racegames.

Daarnaast staat The Long Dark al heel lang op mijn verlanglijstje. Als ik weer wat meer tijd heb, ga ik die zeker kopen.
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Gaming

Bericht door Vethrvolnir »

Minecraft en sims 4 (vooral voor het bouwen) maar vooral minecraft. Soms Horizon. Vroeger emerald mine , arkanoid, the fairytale adventure, the guild of thieves.
Ik hou van open world en bouwen.

Ik kijk graag DanTDM en iballisticsquid.
:shock:
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gaming

Bericht door Eva »

Megapolis

Lang geleden hadden we thuis een treintafel. Mijn vader en broertje vonden het leuk om met treintjes over de rails te jakkeren; ik hield me meer bezig met het landschap. Met Megapolis is dat iets veranderd. Nog steeds bouw ik graag stadjes en steden, maar ik vind het nu geweldig om treintjes door deze virtuele wereld te sturen, routes te plannen, tunnels aan te leggen, en zo voort.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gaming

Bericht door Eva »

vervolg op Megapolis...

Lang geleden ontdekten Elisabeth en ik SimCity. Wat me nog altijd bijstaat zijn de aangebrande piepers. We gingen er nogal in op, zeg maar.
Die aangebrande piepers dreigen weer. Megapolis bij mij en een nogal speciale app voor in de auto bij Emma. Onze garagehouder (mede-complottant) gaat over een weekje twee speakers onder de motorkap aanbrengen, voeding verzorgen, kabeltjes door gaatjes voeren met tules en zo voort. Onder de bijrijdersstoel komt de versterker, tegen het dashboard komt een paneel met een Raspberry Pi. De app zelf begint aardig te werken en ik moet Emma zo dadelijk achter haarkeyboard wegsleuren om te eten.

Stel je voor, je steekt de straat over, keurig over het zebrapad. Hoor je ineens een paard hinniken naast je. Of een Haagse trambel in een parkeergarage. Zestien geluiden komen er in. Ook het doortrekken van een wc. Leuk in de file...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Plaats reactie