Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

Bericht door Anon20200101 »

Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

Bericht door Wolfy_girl »

Sorry, maar dat vind ik echt veel te duur. Sowieso zijn kledingstukken die voor transgenders ontworpen zijn vaak verschrikkelijk duur. Ik hou het wel bij gewone panties.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

Bericht door Anon20200101 »

Je hoeft ze ook niet te kopen. Ik heb de link gedeeld voor wie ze misschien wél wil kopen. ;)

Ze kosten inderdaad veel. maar zijn niet (veel) duurder dan andere luxe lingerie. In vergelijking met gewone panties zijn ze natuurlijk wél duur.

Wat ik aan dit merk goed vind, is dat het door een transvrouw is ontworpen voor andere transvrouwen.
En dat is toch vooral waarom ik deze link wilde delen.
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

Bericht door Wolfy_girl »

Ja, en ik mag toch zeggen waarom het mij niet aanspreekt? :p

15 Pond vind ik echt te gek. Goed dat het bestaat hoor, maar het is wel een beetje een markt exploiteren IMO.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

Bericht door Anon20190501 »

Wolfy_girl schreef: 19 feb 2019, 21:47 Sorry, maar dat vind ik echt veel te duur. Sowieso zijn kledingstukken die voor transgenders ontworpen zijn vaak verschrikkelijk duur. Ik hou het wel bij gewone panties.
Er is een verschil tussen "veel geld kosten" en "duur zijn". Dat onderscheid wordt ten onrechte veel te weinig gemaakt. Het is natuurlijk ook deels subjectief.

Voorbeeld:
een McDonalds hamburger kost niet zo veel maar vind ik toch onfatsoenlijk duur.
Uit eten bij een goed restaurant kost 50 (?) Euro per persoon. Veel geld maar niet duur.

Ondergoed van bij de Action? Kost weinig maar is erg duur.
Kwalitief hoogstaande en goed ontworpen lingerie? Niet duur, maar kost veel...

Een product van inferieure kwaliteit is altijd duur, ook al kost het maar een habbekrats.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

Bericht door Anon20200101 »

Wolfy_girl schreef: 19 feb 2019, 22:42 Ja, en ik mag toch zeggen waarom het mij niet aanspreekt? :p
Natuurlijk! :)
Jij koopt en draagt wat jij fijn vindt; en dat behoeft geen uitleg of argumentatie. En als je het wel wil uitleggen, des te duidelijker.

Ter vergelijking trouwens, eerste NL merk wat me te binnen schiet; Marlies Dekkers; daar kost een slip zomaar 29.95eur of meer. ;)
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

Bericht door Jennifer84 »

Nederland staat niet tussen de landen bij de checkout, dat is balen. Ik heb nu maar een mailtje gestuurd
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

Bericht door Hrafn »

Natuurlijk is luxe lingerie leuk maar als je weinig geld hebt dan ligt dat buiten je bereik. Zelf ftm maar ik zou best graag mooie boxershorts willen maar met mijn inkomen (bijstandsniveau) zit dat er niet in. Die van de Hema volstaan. Dus voor mij zou 15 pond ook veel geld zijn.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

Bericht door Emma »

En anders kun je bij de H&M ook wel aardig terecht hoor. Ondergoed met kant is minder elastisch en vond ik persoonlijk vrij prettig om mee te tucken. Zolang dat kant maar niet te veel aan de voorkant zit, dan krijg je een soort kaasrasp-effect. En naadjes aan de voorkant zijn ook niet fijn om mee te tucken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
féj
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 feb 2018, 11:20
Gender: Vrouw
Locatie: Berlijn
Contacteer:

Re: Mooi ondergoed voor pre-op transvrouwen

Bericht door féj »

Wat is nou duur en waar ligt jou waarde wat je er aan uit wilt of kunt geven. Ikzelf vind op zallando veel goedkope afgeprijsde broekjes en ondergoed. Maar er zit voor mij echt een verschil tussen lingerie en ondergoed. En wat ik nu zie voor 15/30 pond is voor mij beginnende lingerie. En een bh mag soms echt wel wat kosten. Ook al draag ik zelf ook hema, ik voel me op een date me net wat comfortabeler met mijn lingerie (Lise Charmel) dan een combie van de hema.

Maar uit eindelijk zal het een worst wezen hoeveel je er voor uit geeft. Je wilt dat het fijn zit en dat je je er comfortabel mee voelt, ook om het te laten zien :)
My Story Féj Hyacinthe - My life in Berlin
HRT Started 19-12-2017 SRS 14-01-2019 @ Dr. Chettawut
I feel so much more with my body after this operation, verry happy with the results and setisfection in feelings (:
Plaats reactie