Hond van slag door hormoonveranderingen?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Hond van slag door hormoonveranderingen?

Bericht door Anon20230219 »

Freedom schreef: 15 mar 2019, 17:08 Haha wat schattig, klinkt als een karaktertje :D
Ja het is zeker een karaktertje..zeker als ze naast mijn bed staat en erg jaloers wordt omdat ik een knuffel bij mij leg.
Heel soms dan ben ik te moe de 2 kooien naar boven te slepen en dan heb ik een dag een vogel welke mij dan niet wil zien.
Want ze vind dat ritueel het hoogtepunt van de dag.
Irisaperture
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 okt 2018, 19:22
Gender: Trans MtF

Re: Hond van slag door hormoonveranderingen?

Bericht door Irisaperture »

Milan070 schreef: 12 mar 2019, 18:04 Onzin, het huisdier groeit mee met de verandering qua hormoonhuishouding. Het is niet zo dat je van de ene op de andere dag 180 graden bent omgeslagen.
Mjah, toch maakte ik het na 1 week alleen cyproterone te gebruiken mee dat ik van de ene op de andere dag wakker werd met het reukvermogen van (hoe toepasselijk) een hond, echt alles kon ik ruiken, de mensen die naar mijn mening 3x teveel deo en parfum op hadden gedaan in de bus en metro ook...

Mijn moeder is een hondenmens en honden kwamen, ook als ik erbij was altijd op haar af, maar laatst gebeurde het dat een hond op mij afgehobbeld kwam zo van "Haaaa, spelen!!!" Wat ik eigenlijk pas doorhad toen ik alweer honderd meter verder liep.

Bij iemand waar ik een keer voor computerhulp via een soort thuiszorgservice bij in huis was was een nieuwe kat in huis (ik was al eens eerder bij die mevrouw binnen geweest en toen had ze er nog 2) en die kat moest, zoals de eigenaresse zei "Niets hebben van mannen" (het beest was vermoedelijk mishandeld door de vorige, mannelijke eigenaar).
Toen ik een kopje thee zat te drinken kwam het beest nieuwsgierig maar wel op z'n hoede om de deuropening kijken en sprong uiteindelijk op de bank en zat schijnbaar een beetje in de war aan mijn hoofd te snuffelen, terwijl de eigenaresse totaal verbijsterd zei "Nou, dit doet ze anders nooit bij vreemde mannen...."

En dat je anders gaat ruiken wat iemand opmerkte: zelfs mijn identieke tweelingbroer viel het op een gegeven moment op, dus dan moet het dieren helemaal opvallen (mijn broer ging letterlijk, toen ik een pleister op mijn rug had nadat er twee moedervlekken waren weggehaald en er even gekeken moest worden of dat nog goed zat van "Je ruikt anders, wist je dat?")
Een van de flauwste grappen die er mogelijk is in omroepland: "Iris...MINDER IRIS!!"