Oude gewoonten die ineens niet meer lukken

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Julia89
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 apr 2019, 00:52
Gender: Trans MtF
Contacteer:

Re: Oude gewoonten die ineens niet meer lukken

Bericht door Julia89 »

Yogalessen vind ik echt veel te spannend nog, maar uiteindelijk lijkt me dat wel echt lekker idd, even lekker eruit en misschien wat contacten maken! 😊 Voor nu blijf het even bij een matje in de woonkamer 😂 Naar buiten in het park is al wel een hele upgrade, lijkt me heerlijk met dit weer, maar ik heb zoveel angst over de "onderkant situatie"... 🤯 Ik heb laatst wel een keer in een jurkje lekker liggen zonnen, echt super fijn, maar ik had wel zoveel angst dat bepaalde delen zichtbaar waren... ik zou blij zijn als ik daar voorgoed van af ben 😋
Julia :hbeat:
Blue
Berichten: 214
Lid geworden op: 06 mar 2015, 10:20
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Oude gewoonten die ineens niet meer lukken

Bericht door Blue »

Deels wel herkenbaar, ik kon me voor (en in het prille begin)van de HRT uren en dagenlang bezighouden met games (MMO) maar om één of andere reden interesseert het me niet echt meer en heb ik er na een uur al genoeg van. Ik speel nu alleen nog spelletjes op mijn telefoon die ik na een half uurtje weer aan de kant kan leggen. Junkfood ben ik mijn hele leven al gek op en (helaas) nu nog steeds.

Ik word wel minder snel boos en als ik boos word dan is het ook minder heftig en van kortere duur dan voorheen.
Plaats reactie