Het positivo hoekje

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Plaats reactie
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Het positivo hoekje

Bericht door KeepzD »

AJpoekie schreef: 16 mei 2019, 11:31 Ik kijk uit naar de voetbaltraining van vanavond, omdat ik hem zelf heb bedacht en ga uitvoeren :-)
Onze trainer is onlangs aan zijn hart geopereerd en daarvoor hebben we op 1 avond vervanging, de andere avond is steeds iemand uit het team aan de beurt. Vanavond ben ik en ik heb allemaal fun games bedacht met paaltjes voetbal, afwerkvorm en voetballen met 2 doeltjes die tegen elkaar aan staan (omgekeerd). Beetje mix van dat we wel bezig zijn, maar het ook voornamelijk gewoon leuk is. Nu nog hopen dat iedereen luistert haha.
Klinkt als een goede training, veel plezier!
Forever myself
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Matijs »

AJpoekie schreef: 16 mei 2019, 11:31 Ik kijk uit naar de voetbaltraining van vanavond, omdat ik hem zelf heb bedacht en ga uitvoeren :-)
Onze trainer is onlangs aan zijn hart geopereerd en daarvoor hebben we op 1 avond vervanging, de andere avond is steeds iemand uit het team aan de beurt. Vanavond ben ik en ik heb allemaal fun games bedacht met paaltjes voetbal, afwerkvorm en voetballen met 2 doeltjes die tegen elkaar aan staan (omgekeerd). Beetje mix van dat we wel bezig zijn, maar het ook voornamelijk gewoon leuk is. Nu nog hopen dat iedereen luistert haha.
Klinkt als een leuke training! Veel plezier en succes!
###
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Het positivo hoekje

Bericht door AJpoekie »

Ik heb woensdag een afspraak voor een intakegesprek bij een CrossFit in Leiden!
Heb hier veel zin, dit wordt mijn vervanging voor het moeten stoppen met voetbal.
Maar eerst maar eens gewoon op gesprek en info vergaren.
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Jannet V »

Ik zou vandaag de schutting beitsen maar die is te nat geworden afgelopen nacht. :-D
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Jannet V »

Dankzij de regen afgelopen nacht, heb ik heerlijk kunnen knuffelen met mijn kleinzoon, iets meer dan een kwartaal oud. Een geweldige ervaring in sentiment en nieuwe ervaringen.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Wolfy_girl »

Een forum topic over positiviteit, gestart door iemand die inmiddels het forum verlaten heeft. Ergens heeft het wel een bijtende ironie...

Nuja.
Ik werk tegenwoordig aan het opzetten van mijn eigen web-comic en daar ben ik erg druk mee. Het kost een hoop energie om alle personages en verhaal details te ontwikkelen, maar ik ben zo'n 75% klaar met het ontwerpen en dat lucht wel op.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Jer158 »

Wolfy_girl schreef: 27 mei 2019, 21:51Ik werk tegenwoordig aan het opzetten van mijn eigen web-comic en daar ben ik erg druk mee. Het kost een hoop energie om alle personages en verhaal details te ontwikkelen, maar ik ben zo'n 75% klaar met het ontwerpen en dat lucht wel op.
Tof! Keep up the good work :D

Ik ben inmiddels 5 maanden bezig met het editen van mijn boek, en het einde komt in zicht! :dance: Het is een reis.
Hung her from the branches of a mango tree
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Wolfy_girl »

Jer158 schreef: 27 mei 2019, 22:33
Wolfy_girl schreef: 27 mei 2019, 21:51Ik werk tegenwoordig aan het opzetten van mijn eigen web-comic en daar ben ik erg druk mee. Het kost een hoop energie om alle personages en verhaal details te ontwikkelen, maar ik ben zo'n 75% klaar met het ontwerpen en dat lucht wel op.
Tof! Keep up the good work :D

Ik ben inmiddels 5 maanden bezig met het editen van mijn boek, en het einde komt in zicht! :dance: Het is een reis.
Een boek ben ik ook mee gestart maar dat gaat wel iets langer duren, hahaha. Vijf maanden?! Jezus...

Ik gebruik 3D renders als referentie voor de achtergronden in mijn comic. Dat maakt het een stuk makkelijker, maar die moet ik eerst natuurlijk wel allemaal maken.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Anon20230219 »

Ik ga vandaag eindelijk mijn kaptafel optuigen, door allerlei vertraging staat er nog steeds een grote onhandige doos in mijn gang..
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Wolfy_girl »

Mijn vriendje heeft een oude laptop uit 1993 weten te bemachtigen. Er staat Windows 3.11 op en daar zit ook een programmeertaal bij genaamd QBASIC.

Nu heb ik gisteravond een eenvoudig tekstprogrammaatje geschreven (70 regels lang) in QBASIC en alles werkt naar behoren. Daar ben ik best trots op, haha. Het gaat om een "spelletje" waarbij je twee nummers kiest, en vervolgens het juiste getal tussen die twee nummers moet gokken. Simpel maar een leuke oefening. :D
Plaats reactie