Het positivo hoekje

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Vethrvolnir »

Benjamin schreef: 29 mei 2019, 18:10
Wolfy_girl schreef: 29 mei 2019, 15:49 Mijn vriendje heeft een oude laptop uit 1993 weten te bemachtigen. Er staat Windows 3.11 op en daar zit ook een programmeertaal bij genaamd QBASIC.

Nu heb ik gisteravond een eenvoudig tekstprogrammaatje geschreven (70 regels lang) in QBASIC en alles werkt naar behoren. Daar ben ik best trots op, haha. Het gaat om een "spelletje" waarbij je twee nummers kiest, en vervolgens het juiste getal tussen die twee nummers moet gokken. Simpel maar een leuke oefening. :D
Memories .... :violin:

Hier hetzelfde als @Lisa1973. Ik hád er veel over (en BASIC zonder Q) maar nu niet meer ...
Amiga Basic !.. mijn vader heeft nog 3 amiga's bewaard. Zouden ze nog werken :think:
:shock:
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Anon20230219 »

Vanmiddag stond ik een tijdje te kleppen met de overbuurvrouw welke mij vertelde dat ze haar kleine poort haagje niet meer kon knippen vanwege een beroerte welke ze had gekregen tijdje geleden.
Iets wat ik niet wist maar ja we spreken elkaar niet elke week..
Ach ik was toch al 3 uur bezig, wat maakt die 10 minuten extra uit toch?
En is ze even verlost van het gezeur van de Woningbouw.
Denk als meer mensen zo zouden denken zou de wereld er een stuk vriendelijker uitzien.
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Benjamin »

Benjamin schreef: 14 jun 2019, 11:58 Gisteren werd ik gebeld door PDC (Psychotrauma Diagnose Centrum) in Diemen, dat mijn aanvraag voor een onderzoek is goedgekeurd en dat ik 25 juni al uitgenodigd ben voor een onderzoeksdag. Nog dezelfde dag krijg ik te horen wat hun behandeladvies is. Ik ben hier heel erg blij mee, al zal er daarna weer een lange periode van wachten op behandeling aanbreken vrees ik. Ik ga dit vanmiddag vieren met een kop koffie met iets lekkers.
Vandaag aldaar geweest. Het was echt slopend om de hele dag te moeten praten over iets waar ik niet over wil praten. Het oordeel was vrij duidelijk: dikke ptss, onveilige hechting, daarnaast depressieve stoornis.

Jeuj. :dance:
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Sara »

Een van die dingen die ik aan je kan waarderen, is dat je het alsnog in het positivo-hoekje post 😁
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Benjamin »

Sara schreef: 25 jun 2019, 20:48 Een van die dingen die ik aan je kan waarderen, is dat je het alsnog in het positivo-hoekje post 😁
Dankje.

Ik heb me vandaag gerealiseerd dat ik op het punt ben aangekomen dat ik de popmuziek die vandaag de dag gemaakt wordt, volkomen kut vind. Volgens mij wil dat zeggen dat ik dus niet meer jong ben officieel. Het positieve puntje is dat ik daar geen seconde mee zit, want ik heb gewoon gelijk.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Het positivo hoekje

Bericht door Anon20230219 »

Benjamin schreef: 26 jun 2019, 21:15
Sara schreef: 25 jun 2019, 20:48 Een van die dingen die ik aan je kan waarderen, is dat je het alsnog in het positivo-hoekje post 😁
Dankje.

Ik heb me vandaag gerealiseerd dat ik op het punt ben aangekomen dat ik de popmuziek die vandaag de dag gemaakt wordt, volkomen kut vind. Volgens mij wil dat zeggen dat ik dus niet meer jong ben officieel. Het positieve puntje is dat ik daar geen seconde mee zit, want ik heb gewoon gelijk.
Dat punt heb ik al veel eerder bereikt..muziek is tegenwoordig bedoelt als behang.
Het vult de ruimte met geluid, doet een stofzuiger ook overigens en met meer variatie :D
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Het positivo hoekje

Bericht door MichelleB »

Positivo moment: Ik voel me nu zo jong, omdat ik de muziek van tegenwoordig best tof vind. Mijn dank aan u beiden
-Life is a work in progress-
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Het positivo hoekje

Bericht door AJpoekie »

Over muziek gesproken, vanmiddag reis ik af naar Nijmegen, op naar het concert van Muse!
ZIN ANNNNNNNNNN :-)
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Het positivo hoekje

Bericht door AnneCeleste »

AJpoekie schreef: 27 jun 2019, 12:35 Over muziek gesproken, vanmiddag reis ik af naar Nijmegen, op naar het concert van Muse!
ZIN ANNNNNNNNNN :-)
YESSSS, ik ook! 😄
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Het positivo hoekje

Bericht door AJpoekie »

Flapke schreef: 27 jun 2019, 14:52
AJpoekie schreef: 27 jun 2019, 12:35 Over muziek gesproken, vanmiddag reis ik af naar Nijmegen, op naar het concert van Muse!
ZIN ANNNNNNNNNN :-)
YESSSS, ik ook! 😄
En hoe vond je het? :-)
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Plaats reactie