Naarste week van de maand.

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: Naarste week van de maand.

Bericht door Hielke »

Benjamin schreef: 11 okt 2019, 17:56
Marica schreef: 11 okt 2019, 16:14 Een tante van mij heeft nadat haar derde kind was geboren meteen besloten om de hele rambam te laten verwijderen. Zij had erg veel last en veel migraines tijdens haar menstruatie. Sinds dat niet meer kan is ze klachtenvrij door het leven gegaan.
Hoe heeft zij dit voor elkaar gekregen? Ik zou het namelijk net als @Hielke ook graag willen, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn. Alsof je dat niet zelf mag bepalen ...
Het zou me niets verbazen als je het makkelijker voor elkaar krijgt wanneer je kinderen gebaard hebt. Bij mij werd iig telkens gezegd dat ze het niet wilden doen omdat ik nog van gedachten zou kunnen veranderen qua kinderwens. Hoe hard ik ook tegensputterde dat het waarschijnlijker was dat varkens zouden gaan vliegen...

Ook werd me verteld dat ik het sowieso nooit vergoed zou krijgen, want geen medisch mankement. Nee, inderdaad, bij elkaar opgeteld 5 tot 10 jaar pijn hebben en je zwaar klote voelen is geen medisch mankement...meer een hobby ofzo :evil:
Ben heel benieuwd of er ook zo over gedacht werd als cismannen deze shit voor hun kiezen kregen (of er meer vrouwen aan de knoppen zaten)...
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Naarste week van de maand.

Bericht door Marica »

Benjamin schreef: 11 okt 2019, 17:56
Marica schreef: 11 okt 2019, 16:14 Een tante van mij heeft nadat haar derde kind was geboren meteen besloten om de hele rambam te laten verwijderen. Zij had erg veel last en veel migraines tijdens haar menstruatie. Sinds dat niet meer kan is ze klachtenvrij door het leven gegaan.
Hoe heeft zij dit voor elkaar gekregen? Ik zou het namelijk net als @Hielke ook graag willen, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn. Alsof je dat niet zelf mag bepalen ...
Tja, volgens mij door haar migraine, maar we praten wel over de jaren 70 van de vorige eeuw. Volgens mij moet je gewoon een medische indicatie hebben Lichamelijk, of misschien is een geestelijke ook voldoende. Want ik kan bij wijze van spreken zo naar de huisarts stappen en een verwijsbrief vragen voor het verwijderen van mijn teelballen. Ik zie dat als twee dezelfde dingen met dezelfde inpact. Je bent onvruchtbaar geworden.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Plaats reactie