Nieuwe chat! Zie dit topic.

ongewild

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
monique fisher
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 feb 2019, 15:27
Gender: Trans MtF

Re: ongewild

Bericht door monique fisher »

hallo allemaal

bedankt voor jullie reacties, de gesprekken zijn inmiddels achter de rug. en ik heb het overleefd. tijdens de gesprekken, het waren er twee, geen echte negatieve reactie gehoord. Ik had besloten om aan de begeleiders van mijn drie kinderen (het zijn in totaal vijf personen ) er maar rond voor uit te komen en eigenlijk meer als bescherming voor mijn kinderen zodat hun zich niet meer bezwaard hoeven te voelen en in ieder geval in hun directe omgeving iemand hebben waarbij ze hun "dingen" kunnen neerleggen, als zij met bepaalde zaken worden geconfronteerd, want het praatje gaat inderdaad door de gemeenschap. nu kan mij dat niet zo schelen, diegene die het verspreid, ach wat moet ik zeggen, het zegt meer over hun dan over mij, want datgene wat nu gezegd wordt is nog niet eens waar ook. dus laat ik er maar overheen stappen. maar voor mijn kids vindt ik het wel rot. hoop dat hun er geen negatieve gevolgen aan over houden.

groetjes,

Monique
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: ongewild

Bericht door ReneeCross »

Bij mij had een collega mijn blog gevonden en rond verspreid onder al mijn collega’s. Ik zat op dat moment in de ziektewet met een burn-out. Kreeg vrijwel meteen van een aantal lieve collega’s hele lieve berichten. Maar er blijken ook een hoop collega’s die het allemaal niet zo goed kunnen handelen. Nu zou ik al weg gaan daar en heb niet de moed gehad om daar als mezelf te solliciteren want ik had/heb die baan echt nodig. Tegelijkertijd merk ik dat ik het steeds moeilijker krijg. Het blijft een moeilijke zware weg al hebben die lieve berichten mij wel heel goed gedaan.