Nieuwe chat! Zie dit topic.

FtM Warm weer en geen binder

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
kingpuki
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2013, 22:48
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij/hem/zijn
Locatie: Dordrecht

FtM Warm weer en geen binder

Bericht door kingpuki »

Hoihoi,

Ik gebruik eigenlijk al jaren geen binder meer, maar normaal gesproken draag ik een mouwloos spijker shirt. Nu het zo warm is wil ik gewoon in alleen een shirt naar buiten (zonder binder oid) Ik gebruik nu 5 jaar testosteron en zie er verder mannelijk uit. Nou zijn m'n (man) boobs wel een beetje opvallend vind ik zelf..

Ik zou graag advies willen van jullie, zelf heb ik zoiets van met dit hete weer kan ik dit toch gewoon doen. Maar ben bang dat mensen opmerkingen maken ervoer..

Wat is handig om te doen? Ik twijfel
'I'm a dude playing a dude, disguised as another dude'
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: FtM Warm weer en geen binder

Bericht door eew »

Mijn perspectief iets ietsje anders omdat ik pre-T ben en normaal gesproken in Nederland niet "pass" (in zuid en oost Europa wel, heb ik vorige weken weer gemerkt, maar dat is een ander verhaal).

Ik ben deze dagen overgestapt op zwarte iets wijde T-shirts met niets er onder. Ik merk dat ik erg de neiging tot slecht postuur heb, en wel enigszins zelfbewust ben, maar het is beter dan een binder met dit weer. Ook helpt het dat ik nog steeds alleen op kantoor werk, dus alleen maar wat mensen tegen kom op weg daar naar toe, verder zie ik alleen maar collega's via de webcam, maar ik heb de laptop zo opgesteld dat deze niets zien.

Eigenlijk voelt het ook wel goed om niets aan te hebben onder een t-shirt.
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: FtM Warm weer en geen binder

Bericht door Matijs »

Ik denk dat dit een vraag is waar iedereen een persoonlijk antwoord op zal geven, ontstaan uit eigen gevoel. Je kunt het beste vooral naar jezelf kijken.. hoe gemakkelijk je erbij voelt. Probeer het desnoods een keer. Shirts met een print op de borstkas kunnen voor minder nadruk zorgen op dat gebied.
###