Nieuwe chat! Zie dit topic.

Acceptatie en Tolerantie. Waar doen jullie het voor?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Acceptatie en Tolerantie. Waar doen jullie het voor?

Bericht door Fay »

De noodzakelijke operaties die je jezelf maken, niks mis mee, noodzaak voor velen zelfs, maar oor kin lip etc correcties, ik heb daar mijn bedenkingen bij als mensen maar blijven veranderen, al is dat uiteraard hun eigen keus, maar zolang je niet aan je innerlijk werkt kun je naar de plastisch chirurg blijven lopen,zou niet mijn pad zijn iig
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Acceptatie en Tolerantie. Waar doen jullie het voor?

Bericht door Anon20230219 »

Tja ik zelf zou gelukkiger zijn als men mijn gezicht onder handen neemt dan dat men mijn "mannelijkheid" naar vrouwelijk geslacht opereert.
Laatste is voor mij persoonlijk op meerdere vlakken niet echt een haalbare kaart en ik vind het niet persé noodzakelijk eindelijk gelukkig te worden.
Innerlijk ben ik al gelukkig maar ben zeker niet blij met hoe de buitenkant eruit ziet alnu.
En eventueel ingrepen aan het gezicht doe ik voor mijzelf en niet voor de wereld daarbuiten.
Maar ik zie veel programma's dat dames zich om het half jaar laten opereren en dan toch nog steeds niet gelukkig zijn.
Ik persoonlijk vindt als alles gedaan is om er wat moois van te maken dan is het wel keertje klaar toch?

Eerst maar groen licht krijgen in mijn geval en dan kijken we weer rustig verder.
Het slechte gebit wordt al onder handen genomen dus dat is dan alvast weer gedaan.
Dat is iets waar ik mij echt voor schaam en kreeg er gezondheidsklachten van.
Dus die ingrepen dienen meerdere doelen in mijn geval.

Lisa,