Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door EmmaJJ »

Ender schreef:staat je leuk JJ
dank :hbeat:
Gebruikersavatar
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door EmmaJJ »

Afbeelding
Nu ook een effen rok voor bij de leggings met patroon
en wow, ik heb geen Xl maar L :bloesje is iets te wijd, beginnersfout, (moeten natuurlijk ook grotere borsten in)
Gebruikersavatar
Mossel92
Berichten: 107
Lid geworden op: 04 jul 2013, 15:05
Gender: Trans FtM
Locatie: Eindhoven

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Mossel92 »

Leuke aankoop J.J.
Staat je leuk
Dont be ashamed, Just be yourself
Gebruikersavatar
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door EmmaJJ »

Afbeeldingsorry voor de spam. wordt rustiger. Nu is het geld op
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door janine2363 »

Karma - is - goed ;-)

Voor wie 't nog niet vermoed, ben een groot muziek liefhebber en fan van Marillion / Fish, en de laatste is zijn oudedagsvoorziening
box-set / remasters van zijn muziek aan het geven. Zoals elke verzamelaarster kan ik geen weerstand bieden.

"Lo and behold", je mocht gratis een T-shirt uitkiezen en laat nu nèt het leukste model een "ladies-t-shirt" zijn.

http://shop.fishheads.club/product/feas ... s-t-shirt/
Karma, you gotta love it ;-)

Janine

P.S. Als iemand me kan uitleggen hoe je hier een jpegje in plakt. Dankje, nu moet je 't doen met een linkje (kan je natuurlijk wel Mr Fish blij maken ;-)
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20210626 »

Had je vroeger ook nooit gedacht , lieve

Gaaf hoor
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door janine2363 »

Renée schreef:Had je vroeger ook nooit gedacht , lieve

Gaaf hoor
:-) Toen ik laatst door mijn verzameling aan het graven was (een deel is een "vertikale" verzameling), kwam ik een foto tegen van de aller-aller eerste keer dat ik me opgemaakt had (in Vlaams is je maquillage doen is "schminken"). Ik dacht eerst dat dat in Zwitserland was '95, maar nee, al in '92 (het jaar dat Rory in Wateringen op waterpop zou komen ... maar ik dwaal af), toen ik naar Bospop(?) in Venray(?) ging waar Fish optrad, ik had me opgemaakt en verkleed als "Assassing"; De 12" cover
https://www.google.com/search?q=marilli ... AKIQsAQIJw

Verborgen talenten heb ik (? Als Yoda spreek ik ? Ben ik nog on top-ik ?)

Janine
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20210626 »

De '12 " ' en "assassin ' , ik denk dat het merendeel nu verloren bent , lol
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door janine2363 »

Renée schreef:De '12 " ' en "assassin ' , ik denk dat het merendeel nu verloren bent , lol
Ah OK,

Voor de jongeren dan.

Een 12". Staat voor een song die op een Vinyl schijfje gedrukt wordt zodat de informatie (het geluid) afgebeeld is op een spiraal vormig spoor, zodat als de schijf draait op een draaitafel en een opnemer door middel van een fijne naald het spoor wat daar onder door draait volgt, de naald gaat trillen door de modulatie van dat spoor. Omdat geluid voor het menselijk oor een trilling is, kan je dus zien, euh horen, dat de trilling van de naald mits versterkt, de muziek weergeeft.

12" verwijst daar de diameter van de schijf, 12 inches dus 12x 2.54 cm. Maar ook dat er maar een song op de schijf staat; 12" single.

De 12" leefde op aarde in het geologisch tijdperk van het laat Krijt, hij is uitgestorven door een meteroriet inslag op aarde (vermoedelijk in de golf van mexico), of door het toegenomen vulkanisme in die tijd, of beide. Daardoor ontstond er ruimte voor een nieuwe digitale levensvorm, de CD, die in tegenstelling tot de 12" die analoog is. Inmiddels is door milieu vervuiling en andere door mensen veroorzaakte omstandigheden wordt ook de CD met uitsterven bereikt, een van de bepalende factoren is door biologische vervuiling ( zoals bij koraalriffen): De MP3. De MP3 kan de CD besmetten omdat het ook een digitale levensvorm is, maar in plaats van op en drager/schijfje, zoals de CD leeft hij virtueel in de ether en kan overal doordringen.

Tot Uw dienst ;-)
Laatst gewijzigd door janine2363 op 03 mar 2017, 13:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20210626 »

Heldere uiteenzetting, zal voldoende zijn
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.