zelf ontharen met IPL ???

Make-up, kleding, en zo voort
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

zelf ontharen met IPL ???

Bericht door EmmaJJ »

Philips heeft voor 450 en IPL
Is dat slim of juist om af te raden?

Ik kom tegenstrijdige berichten tegen
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: zelf ontharen met IPL ???

Bericht door Emma »

AFraden. Niet krachtig genoeg, en apparaten met meer kracht moeten bediend worden door iemand met een diploma :)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: zelf ontharen met IPL ???

Bericht door Anon20190501 »

Besteed die 450 liever aan enkele ontharingssessies bij een pro.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: zelf ontharen met IPL ???

Bericht door Anon20230219 »

Nee helaas ik heb ook naar IPL van Philips maar ook een veel goedkoper chinees merk gekeken.
Voor het gezicht zeker af te raden omdat de apparaten niet een goed filter hebben waardoor ze vlekken of erger kunnen veroorzaken.
Dacht ook even het ei van Columbus te hebben gevonden maar helaas :(
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: zelf ontharen met IPL ???

Bericht door Jannet V »

Niet je gezicht maar donkere haren op andere lichaamsdelen lopen na een aantal keren een behoorlijke vertraging in de hergroei op. Ze komen ook dunner terug waardoor het stoppelige verdwijnt. Eigen ervaring, ik heb een Silk'n SensEpil.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: zelf ontharen met IPL ???

Bericht door Nate_0 »

Jannet V schreef:Niet je gezicht maar donkere haren op andere lichaamsdelen lopen na een aantal keren een behoorlijke vertraging in de hergroei op. Ze komen ook dunner terug waardoor het stoppelige verdwijnt. Eigen ervaring, ik heb een Silk'n SensEpil.
Dat lijkt me ook waar de apparaten op gericht zijn...
meerdere zakken met zaagsel
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden
Contacteer:

Re: zelf ontharen met IPL ???

Bericht door Gwenda »

ik heb er een, bij helpt het voor armen en benen. Gezicht is een ander verhaal, daar is ie te licht voor.
Goed besteed geld .. ik geef het een 6. Voordelen, ik kan het doen op de momenten dat het mij uitkomt en het werkt. Nadelen het gezicht is de plek waar deze methode minder goed werkt.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: zelf ontharen met IPL ???

Bericht door Anon20190122 »

Ik heb zelf deze https://silkn.eu/nl/silk-n-glide-30-000 en die werkt wel in het gezicht en mag daar ook gebruikt worden mits je geen donker huid type hebt.
Dat gezegd hebbende verwacht geen wonderen je pakt iedere keer weer wat mee maar gaat niet zo snel als professionele ontharen.
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: zelf ontharen met IPL ???

Bericht door Alice »

Gekeken naar ervaringen, reviews Silk'n Glide. 50% pos./ 50% neg.
Prijsverschil,
MediaMarkt € 99,-
Bol.com € 84,-
SILK'N webshop € 79,-
Marktplaats € 40,-
Blokker € 39,-, uitverkocht
iBood (alleen vandaag) € ???

Ook is er een Glide Men Only 200.000 € 149,- , ook geschikt voor donkere huidtypes. Zwaardere mannen haren???
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden
Contacteer:

Re: zelf ontharen met IPL ???

Bericht door Gwenda »

tanisha schreef: 05 sep 2017, 17:38 Ik heb zelf deze https://silkn.eu/nl/silk-n-glide-30-000 en die werkt wel in het gezicht en mag daar ook gebruikt worden mits je geen donker huid type hebt.
Dat gezegd hebbende verwacht geen wonderen je pakt iedere keer weer wat mee maar gaat niet zo snel als professionele ontharen.
Ik deel je ervaring. Gebruik van de Phillips in mijn gezicht zorgt voor een minder zware baard. Gelukkig geen rode plekken als gevolg van het gebruik. Op mijn benen en armen heb ik wel een goed resultaat. Een ander nadeel, op je rug met zon apparaat werken moet je met z''n tweeën doen.
Plaats reactie