Welkom op het forum! Zowel als bezoeker, als wanneer je al forumlid bent.
Forumleden krijgen meer te zien dan anderen. De besloten delen blijven voor buitenstaanders verborgen.
Om forumlid te worden klik je hier...

Los van het forum bestaat er ook de Vereniging T-Nederland.
Leden van die vereniging oefenen invloed uit. Op wet- en regelgevers, op de zorg, en zo voort.
Verenigingslid word je door hier te klikken...

kostuum/mannen pak gezocht!

Make-up, kleding, en zo voort
Nick

Re: kostuum/mannen pak gezocht!

Bericht door Nick » 09 nov 2017, 10:17

Vermaken = In België ( Vlaanderen) Herstellen.

Maar goed ( Ik snap het, deze keer).

Bijna iedere kledingzaak kent in België een: Aanpassing service ( Behalve, veel confectiezaken zelden of niet, jammer. Gat in de markt.).

Grtz Nick ;)
0 x
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .

Nate_0

Bericht door Nate_0 » 09 nov 2017, 13:10

@nick ...Dus?
1 x
living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see

Nick

Bericht door Nick » 09 nov 2017, 19:56

Nate_0 schreef:
09 nov 2017, 13:10
@nick ...Dus?
Zelf doen of leren net als ik ;) . Naaimachine en gas geven, niets mis mee.
Zelfs niet zo moeilijk, net als ramen lappen, stofzuigen, koken, knoop aan zetten, was doen, enz,.....

Grtz Nick ( Wat je zelf doet, is altijd beter en veel goedkoper :D ).
1 x
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .

Nate_0

Bericht door Nate_0 » 09 nov 2017, 20:12

Ja, ik ga geloof ik ook maar zelf mn mastectomy uitvoeren...

Maar even serieus, het topic ging toch zeker over het vinden van een pak. Lang niet iedereen is naar de huishoudschool geweest; ik zou echt niet mijn eigen pak kunnen vermaken. Gents huurt een bedrijfje van buitenaf in die het voor een euro of 8 doet als je je pak via Gents hebt en ze hebben het over het algemeen binnen een dag klaar.
1 x
living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see

Ender
Moderator

Bericht door Ender » 09 nov 2017, 20:19

Nate, ik denk dat Nick hierbij aanbiedt om pakken te vermaken voor transmannen. Mooi toch?
Bedankt voor het aanbod, Nick!
1 x
Believe in yourself. Not in the you who believes in me. Not the me who believes in you. Believe in the you who believes in yourself.
One does not simply walk into Mordor.

Nick

Bericht door Nick » 09 nov 2017, 20:27

Nate_0 schreef:
09 nov 2017, 20:12
Ja, ik ga geloof ik ook maar zelf mn mastectomy uitvoeren...

Maar even serieus, het topic ging toch zeker over het vinden van een pak. Lang niet iedereen is naar de huishoudschool geweest; ik zou echt niet mijn eigen pak kunnen vermaken. Gents huurt een bedrijfje van buitenaf in die het voor een euro of 8 doet als je je pak via Gents hebt en ze hebben het over het algemeen binnen een dag klaar.
Hoi Nate,

Ik liep ASO geen huishoudschool, geen technische ( TSO) , of beroep ( BSO). Maar toch kan ik een wiel, olie, batterij, enz. van mijn jeep vervangen. Ik woon zeer landelijk, en vervang in 1-2-3 de wc pot of douche.

Dat noemt men in: Vlaanderen " een handige Harry.

Grtz Nick ( Ik ben een leek der digitaal netwerk, maar dan vooral, omdat het mij niet echt boeit).
0 x

Nick

Bericht door Nick » 09 nov 2017, 21:02

En als korte bijlage: Ik stopte het ASO in mijn tijd, omdat ik geboren was als meisje. En de studierichting die ik toen wilde, alleen toegankelijk was voor jongens. Daardoor, zette ik :D mijn studies verder in het kunstonderwijs.

Grtz Nick ;)
0 x

Plaats reactie