Protheses

Make-up, kleding, en zo voort
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Protheses

Bericht door Linda »

janine2363 schreef: 20 jan 2018, 11:49 Ik heb zelfklevende, aphrodite, om ze echt goed te laten kleven is het de bedoeling om een speciale lijm te gebruiken, maar dat is voor mij teveel gedoe. Met hun natuurlijke kleefkracht, mits goed schoon en ontvet en een gewone BH blijven ze goed zitten, maar inderdaad als je vaak voorover staat is dat niet genoeg. Het is overigens wel een type waarmee je kan slapen en dat is ook heel aangenaam.

Dat gezegt, de aphrodites zijn zeer mooi en zeer echt, zo mooi eigenlijk dat het zelfs een plezier is om een BH met kant of fouilard te dragen, en dat maakt het (voor mij) echt de moeite waard. N.B. Ik heb een "L" wat met mijn lengte en maat een C85 geeft ideaal voor mooi ondergoed, lucky me ;-)

Ik heb door mijn hormoon therapie ook borstgroei en ben natuurlijk wat gevoeliger, maar dat is vooralsnog geen probleem.

Janine
Als je ermee slaapt is dat dan bh loos of mét ? Mijn Amolux 300 kleven ook goed maar het oppervlak moet schoon en haarloos zijn en dan nog komen ze los na een tijd en ook,als je ze een tijdje hebt gedragen komt er een onwelriekende geur vrij. Wél vééél beter dan het sokken en ballongedoe,waar ik trouwens nooit aan begonnen ben. Trouwens wat de Amolux 300 betreft ,heb maat 8 dat deze kleiner zijn dan een D cup dewelke ik gewend ben,dus wil je een echte D ga voor maat 10
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Protheses

Bericht door janine2363 »

Linda schreef: 22 jan 2018, 16:55 Als je ermee slaapt is dat dan bh loos of mét ?
Met, maar de BH kan redelijk los zitten, dus comfortabel. Dan moet je nog weten dat er ook voor vrouwen wier borstjes
wat minder stevig zijn geworden, er dus door een soort van afstand-houd-BH bestaat om ze op de goede plek te houden...
Om maar te zeggen dat het normaal is om gepast ondergoed te gebruiken om fijn te slapen.
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne
Contacteer:

Re: Protheses

Bericht door Alatàriël »

ik heb al een aantal jaar dezelfde protheses. ik weet niet eeens meer welk merk en zo.
mijn ervaring is dat ze altijd wel een beetje los zullen komen. het blijven natuurlijk ook protheses.
en omdat er een dun folie tussen het lichaam en de siliconen zit lucht dat niet lekker. als je dan een beetje hebt gezweet dan beginnen ze zoiezo een beetje te glijden tot het zweet weer opgedroogt is. maar zweet laat natuurlijk ook een geurtje achter. en dat kan je wel eens goed ruiken.
even vochtig makeup doekje er tussen door en het is weer in orde.

bij mij hangt het wel van dag tot dag (halve dagen vaak zelfs) of ik ze gebruik of niet.
als ik de protheses niet gebruik dan is het gewoon vlak, of ik gebruik een padded-bh/pushup om een iets vollere borst/boezem te creeren zonder dat het volle borsten lijken.
maar dat is natuurlijk mijn persoon als Androgyn/Genderfluid.
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
TanjaUneken
Berichten: 100
Lid geworden op: 31 mar 2017, 23:21
Gender: Trans MtF
Locatie: Amersfoort

Re: Protheses

Bericht door TanjaUneken »

Ik gebruik de zelfklevende protheses van Amolux Diamond AL 300. Twee maten geprobeerd, welke neerkwamen op bh maat 90A en 90C. Blijven redelijk goed zitten - vooral de kleine - al heb ik me nooit zeker genoeg gevoeld om ze helemaal zonder bh te dragen. Goed opgevangen door een stevige sport bh gaat prima, totdat je begint te zweten en de protheses min of meer een eigen leven gaan leiden. Ik dans graag en wild en dan moet ik de protheses toch echt in een goede prothese bh opsluiten, wil ik voorkomen dat ze van plaats verschuiven. Heb wel met twee rechter borsten gestaan of net op tijd kunnen voorkomen dat ze bij een voorover buiging op de grond kwamen te liggen. Best hilarisch en grappig allemaal, maar toch liever niet.
Geboren op de dag dat ik mocht zijn wie ik ben en ruim zeven en vijftig jaar daarvoor ook al eens, laat ik dat vooral niet vergeten.
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden
Contacteer:

Re: Protheses

Bericht door Gwenda »

Ik heb de Aphrodite’s. Ik neem wel de moeite ze vast te lijnen. Dat voorkomt het risico van schuivende borsten. Ik ben erg blij met deze borsten. Na een paar uur worden ze deel van je. Je kunt er zelfs mee douchen en mee slapen. Het enige nadeel wat ik ervaar is de lijm die achterblijft na een periode van dragen. Dat gaat er niet altijd even makkelijk af.
Plaats reactie