Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Freedom »

Niet één maar twee nieuwe broeken van mijn nieuwe favoriete merk (waarvan ik de naam niet weet :lol: ) - de broekenlijn van de WE. Lang leve de sale!
Het was ontzettend nodig - twee goede broeken van kwaliteit. Nu heb ik er drie in totaal, ik probeer langzaam stukje bij beetje mijn kledingkast aan te vullen met basics die even mee gaan, liefst voor zo weinig mogelijk geld. Twee goede broeken voor 55 euro vond ik een prima deal. :wship:
Ik probeer nog wel voorzichtig te zijn met kleding kopen. Testosteron verandert mijn lichaam goed merkbaar, veel blouses beginnen te passen of te strak te zitten bij de rug en schouders. :lol:
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Simon »

Mannendeo. Ik ruik als een vent en ik had niet gedacht dat ik daar zo blij van zou worden. (Bovendien ben ik nu drie keer zo goedkoop uit, bijkomend voordeel haha).
Groetjes,

Simon
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Eva »

Tip: De Vergulde Hand After Shave Balsem. Doet mij denken aan de stoere mannen uit mijn jeugd...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Freedom »

Eva schreef: 16 feb 2018, 04:11 Tip: De Vergulde Hand After Shave Balsem. Doet mij denken aan de stoere mannen uit mijn jeugd...
Oeh, die mag eigenlijk niet ontbreken naast mijn 'vergulde hand' scheerzeep. Het allereerste scheerspul wat ik kocht! 8-) Omdat het me doet denken aan mijn vader (en hoe hij vroeger was)
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Het is uit en opheffing verkoop, klokjes voor een erg leuk prijsje bij de Kijkshop vandaan gehaald.
En aan mijn laarsjes en leer tik komt maar geen einde, ook dit gescoord in de uitverkoop vanwege de nieuwe collectie.
Kon bij elkaar genomen zo'n 60 euro in de zak houden :)
Er zijn slechtere manieren geld te besparen toch??

Kijkshop klokjes:
Afbeelding

Leren broek:
Afbeelding

En weer een paar echte leren laarsjes:
Afbeelding
(Ik kan sinds ik hakken draag slechter op platte schoenen lopen hihihi.)
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190501 »

Onder het motto "je kan niet te vroeg voorbereid zijn op de zomer", een drietal T-shirt-BH's uit het gamma van Cellbes. Super betaalbaar en perfect passende 95A!

https://www.cellbes.se/Search/sorting$_ ... ef1ec03512
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
AnnaNannette
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 aug 2017, 14:42
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door AnnaNannette »

binnenkort trouwjurk
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Annet »

AnnaNannette schreef: 25 feb 2018, 13:25 binnenkort trouwjurk
O dat is spannend succes er mee
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Omdat: Ich weiß nicht, was soll es bedeuten, Daß ich so traurig bin. En omdat: ik van - vooral heftig - winkelen een beetje opfleur, een getrouwe replica aangeschaft van (één van) Winston Churchills brillen, gemaakt door Britse brillendesigner C.W. Dixey. Ik vond het altijd al een geweldig montuur, en ik ben een sucker voor brillen. Nu nog glazen erin laten zetten ...

Afbeelding
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

O ja, en ook wel een momentje: een ¨nette¨ Michaelis herensjaal gekocht voor bij mijn overjas. Deze wilde ik ook al een tijdje. Eigenlijk twijfelde ik over deze, letterlijk een uur in de winkel staan dubben, maar wie gaat er nou 48 euro voor een sjaal betalen?? Dus het werd deze:

Afbeelding
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Plaats reactie