Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door MichelleB »

Ik ga geen foto's delen, maar er is een sale bij Hunkemoller waar ik vrolijk van word :)
-Life is a work in progress-
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door KeepzD »

MichelleB schreef: 23 jan 2019, 20:00 Ik ga geen foto's delen, maar er is een sale bij Hunkemoller waar ik vrolijk van word :)
*innerlijke strijd... "niet doen Dennis, wel doen Dennis"... *

FOTO'S! FOTO'S! :D
Forever myself
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door MichelleB »

Mannen.. :lol:

https://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/ ... 8582-0054/ <- Maar goed, dit setje dus hahaha
-Life is a work in progress-
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

MichelleB schreef: 23 jan 2019, 20:14 Mannen.. :lol:

https://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/ ... 8582-0054/ <- Maar goed, dit setje dus hahaha
Zo pittig setje :lol:
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190516 »

:lol:
DennisH schreef: 23 jan 2019, 20:04
MichelleB schreef: 23 jan 2019, 20:00 Ik ga geen foto's delen, maar er is een sale bij Hunkemoller waar ik vrolijk van word :)
*innerlijke strijd... "niet doen Dennis, wel doen Dennis"... *

FOTO'S! FOTO'S! :D
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190516 »

MichelleB schreef: 23 jan 2019, 20:00 Ik ga geen foto's delen, maar er is een sale bij Hunkemoller waar ik vrolijk van word :)
Hunkemöller heeft bijna altijd sale haha.
Heb je ook zo’n spaarkaart van hun?
Offline
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door MichelleB »

Nu wel hahaha
-Life is a work in progress-
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

Wat een gerommel was dat, zeg, het kopen van een nieuwe winterjas...
Ik had op 14 december een jas besteld via About You, stond de 17e op hun website plots dat hij geleverd was, maar... niks! Dus sinds 18 december was het een over en weer van emailtjes tot ik de 14e van deze maand mijn geld heb terug geeist... Nieuwe jas besteld, vond er eentje die goedkoper was en die ik leuker vond, dus probeerde de ander te annuleren maar blijkbaar doet H&M niet aan annuleren, super handig. Nou ja, dan maar even moeilijk doen en laten staan, die ander ook bestellen. En ja hoor, de 15e kreeg ik mijn geld terug van About You, met het excuus dat mijn pakket kwijt was geraakt. Maar guess what... 2 dagen later stond de postbode voor de deur, met mijn About You pakket. Typisch!
Ik heb hem niet eens meer gepast, maar meteen het retourformulier ingevuld en terug in de zak. Hup. Pech gehad, About You, maar ik hoef jullie service niet meer. Dus heb ze gemaild dat het pakket er eindelijk was, en dat het vrijdag weer terug op de post gaat. Had het kunnen houden want had toch mijn refund al, maar ik ben een goed mens dus daar doen we niet aan. :lol: Tuurlijk heeft het wel even door mijn hoofd gespookt.

Dus gister kwam de jas van de H&M aan, maar die was te klein, dus terug in de zak, gaat die vrijdag ook terug op de post...
En uiteindelijk was er vandaag de hele dag iemand thuis behalve voor de 10 minuutjes dat ik even een boodschapje aan het doen was, en in die 10 minuten stond de postbode weer voor de deur met mijn J&J pakket. Dus moest hem ophalen bj de buren :lol: Maar deze jas past en ik ben er super blij mee. Toch nog een nieuwe winterjas voor het einde van de winter...
Was me een avontuurtje wel.

Image
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190516 »

MichelleB schreef: 24 jan 2019, 11:01 Nu wel hahaha
Ik koop bij Hunkemöller al mijn sportleggings,sport topjes,sport bh’s en sport sokjes. Bij die spaarkaart heb je bij 300 punten ,5€ korting. Ik was altijd superjaloers op de meiden bij yoga met hun strakke,kleurige yoga leggings en ik moest noodgedwongen een saaie grijze ruime joggingbroek aan. Sinds mijn srs kan ik nu ook van die prachtige leggings dragen. En heb inmiddels een hele stapel,haha. Ze hebben een leuke lijn van Doutzen Kroes en er is elk jaar een nieuwe lijn. Leuke spullen en een stuk goedkoper dan de spullen van online yogawinkels.
Offline
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door MichelleB »

Rikki schreef: 24 jan 2019, 15:57
MichelleB schreef: 24 jan 2019, 11:01 Nu wel hahaha
Ik koop bij Hunkemöller al mijn sportleggings,sport topjes,sport bh’s en sport sokjes. Bij die spaarkaart heb je bij 300 punten ,5€ korting. Ik was altijd superjaloers op de meiden bij yoga met hun strakke,kleurige yoga leggings en ik moest noodgedwongen een saaie grijze ruime joggingbroek aan. Sinds mijn srs kan ik nu ook van die prachtige leggings dragen. En heb inmiddels een hele stapel,haha. Ze hebben een leuke lijn van Doutzen Kroes en er is elk jaar een nieuwe lijn. Leuke spullen en een stuk goedkoper dan de spullen van online yogawinkels.
Oooooh ja die lijn heb ik gezien!! Zelf had ik nog best wat gekocht van haar lingerie lijn :D
Ik heb zelf nu een paar strakke leggings, waaronder een van Lilo&Stitch met bijpassende top haha
-Life is a work in progress-
Plaats reactie