Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Benjamin

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin » 07 nov 2019, 20:48

@Hielke
Als ik aan mijn grootouders terugdenk, die ruimschoots zonder cv, elektra en gas hebben geleefd in een oude boerderij: die mensen hadden altijd zo veel kleren aan en vooral heel indrukwekkend ondergoed (zó raar vond ik dat om mijn opa zichzelf te zien scheren met een gigantische lange wollen onderbroek aan; waarvan ik sinds kort dankzij internet weet dat die heel duur moeten zijn geweest). Ik begin nu te snappen waarom ze die gewoonte hadden: zo bleven ze vroeger lekker warm.
2 x
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -

Shonny

Bericht door Shonny » 11 nov 2019, 15:44

4 setjes zwarte/transparant strings XXL, bij Lidl webshop uit de sale.
0 x
Ik ben een mix uit genderqueer, non-binair of genderfluïde, om herkent te worden, maar wil je wel in een vakje geduwd worden? :snooty:

Hrafn

Bericht door Hrafn » 21 nov 2019, 18:54

Nieuwe schoenen opgehaald bij de orthopeed, ze zijn erg tof geworden, ze zijn rood met groen(met gele stiksels) Het leuke van orthopedische schoenen is dat ik zelf kan bedenken wat ik wil (ze moeten alleen hoog zijn voor de extra steun voor mijn enkel. Omdat mijn voeten zo extreem smal zijn dat er geen leest voor bestaat kunnen ze geen bestaande schoenen aanpassen en kan ik dus helemaal zelf bepalen hoe ze eruit komen te zien.
3 x

Hielke

Bericht door Hielke » 21 nov 2019, 19:45

Hrafn schreef:
21 nov 2019, 18:54
Nieuwe schoenen opgehaald bij de orthopeed, ze zijn erg tof geworden, ze zijn rood met groen(met gele stiksels) Het leuke van orthopedische schoenen is dat ik zelf kan bedenken wat ik wil (ze moeten alleen hoog zijn voor de extra steun voor mijn enkel. Omdat mijn voeten zo extreem smal zijn dat er geen leest voor bestaat kunnen ze geen bestaande schoenen aanpassen en kan ik dus helemaal zelf bepalen hoe ze eruit komen te zien.
Foto? :)
1 x

Plaats reactie