Danae transgender ondergoed

Make-up, kleding, en zo voort
Lauren79

Danae transgender ondergoed

Bericht door Lauren79 »

Hi !

Sinds kort draag ik transgender ondergoed van danae.
Ik ben daar ontzettend blij mee.
Maar ik heb nog wel een vraag naar jullie ervaring met het dragen ervan.

Graag zou ik de hele dag dat ondergoed willen dragen onder mijn skinny bijvoorbeeld.
Maar ik merk dat het op een gegeven moment wat gaat knellen en onplezierig wordt qua gevoel.
Omdat ik het natuurlijk naar onderen wegwerk begint het vooral dan pijnlijk te worden op de plek waar de penis buigt.
Hoe doen jullie dat? Hoe zorgen jullie dat het niet pijnlijk of irritant wordt en je het toch zo lang mogelijk kunt dragen?
Ook fietsen vb vind ik wennen. Tucken zit lekker comfortabeler maar dan is naar de wc gaan wat lastiger.Ik ben benieuwd naar jullie tips.
Lauren

ReneeCross

Re: Danae transgender ondergoed

Bericht door ReneeCross »

Ik gebruik ook speciale strings en broekjes. Ja soms geeft t ongemak. Maar met die bobbel ervaar ik veel meer ongemak hihi

mystory.nicky

Bericht door mystory.nicky »

Ik heb eigenlijk alle mijn string bij https://www.tuckituppp.com/ besteld. Zitten super lekker, ik draag ze dagelijks.
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. ik vlog over me transitie: https://www.youtube.com/nickydejong-mystorynicky

Lisa1973

Bericht door Lisa1973 »

Ik gebruik zelf behoorlijk strakke slips welke eigenlijk voor meisjes zijn bedoelt.
Om het niet te pijnlijk te maken daar ik besneden ben plak ik eerst een maandverband in het broekje omdat je anders last hebt dan die stik randjes.
Als het niet nodig is dan laat ik de boel even rusten..
Maar met rokjes vind ik die bobbel vervelend..
De waarheid ligt ergens in het midden..