Nieuwe chat! Zie dit topic.

De ontwikkeling van je nieuwe eigen stijl

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: De ontwikkeling van je nieuwe eigen stijl

Bericht door ReneeCross »

Sara schreef:‘Comfort’ is voor mij zeker niet heilig. Superfijn om thuis in je stretchbroek en -shirt op de bank te zitten, maar buiten gelden voor mij andere normen. Het moet natuurlijk geen pijn doen, maar het is ook belangrijk dat je je mentaal goed voelt: straal ik uit wat ik uit wil stralen?
Dat is zeker waar ja. Buiten wil ik me ook als die zelfverzekerde dame presenteren.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: De ontwikkeling van je nieuwe eigen stijl

Bericht door Marica »

Ik ben zeker gek op rokjes, en heb er ook best veel.
Nu draag ik dames spijkerbroeken met een leuk shirtje erbij. Witte sneakers en klaar. En nee, dit is niet zwart nee, maar wat geeft dat, het zit lekker, en ik voel me goed.

Zonder veel moeite is het al Dag mevrouw, en is mijn dag al weer goed.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Esther91
Berichten: 328
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: De ontwikkeling van je nieuwe eigen stijl

Bericht door Esther91 »

Toen testosteron nog domineerde zat een groot deel van mijn lijf onder de ontstekingen als gevolg van acné. Vroeger wilden ze mij daar extra testosteron voor geven, uiteraard nooit opgehaald bij de apotheek, want ik wilde helemaal niet nog meer testosteron. Na een paar weken aan de juiste cocktail waren de ontstekingen al een heel stuk minder en vandaag gewoon zo goed als verdwenen. Zelfs de littekens zijn bijna onzichtbaar sinds dat mijn huid gewoon veel zachter en gezonder is geworden.

Dit als eerste heeft mij zo'n enorme boost gegeven dat als het ook maar enigszins mooi weer is, ik zoveel mogelijk huid wil tonen van mijn schouder en rug. Ik voel me zo vrij in topjes met spaghetti bandjes, jurkjes zonder mouwtjes of met een open rug. Die stukken huid hebben gewoon 14 jaar geen zon mogen zien. Na 2 zomers heb ik er nog geen genoeg van :dance:
:text-thankyouyellow:
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: De ontwikkeling van je nieuwe eigen stijl

Bericht door Marica »

Vandaag aan de bips een spijkerbroek, met als bovenkleding een oversized gebreide witte trui, waar je heerlijk in kunt wonen.

Een soort van erg makkelijke combi, dus bh loos vandaag
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: De ontwikkeling van je nieuwe eigen stijl

Bericht door Anon20230219 »

Vaak gebreide truien, blousjes vind ik ook altijd leuk staan en topjes.
Rokjes niet al te vaak want een bepaald deel van mijn lichaam moet dan worden weggestopt.
En menig man is daar jaloers op dus dat wordt op gegeven moment wat vervelend.
Ik ben van begin af aan een dame geweest die op hakken loopt.
Enkel laarsjes bij spijkerbroeken of hogere modellen i.c.m.een rokje omdat ik best mooie benen heb is dat een mooie combi bij elkaar.
Gebruikersavatar
DelicateFlower
Berichten: 531
Lid geworden op: 30 jan 2020, 19:02
Gender: Trans MtF

Re: De ontwikkeling van je nieuwe eigen stijl

Bericht door DelicateFlower »

Ik kan niet wachten tot ik heel veel ben afgevallen. Ik ben vandaag officieel begonnen met lijnen en meer bewegen. :D

Ik heb zo'n zin om een nieuwe garderobe aan te schaffen. Minimalist zijnde zal ik heel kieskeurig te werk gaan en ook wel voorzichtig in het begin, denk ik. Ik hou sowieso niet van tierelantijntjes, waardoor ik niet snel de mist in zal gaan. Misschien dat ik met unisex ga beginnen zodra er een hoop kilo's af zijn. :)

Qua stijl zal ik er niet heel anders uitzien dan vroeger. Ik zal alleen op de andere afdeling shoppen. ;)
Gebruikersavatar
Nikkie
Berichten: 90
Lid geworden op: 20 apr 2021, 15:47
Gender: Trans MtF

Re: De ontwikkeling van je nieuwe eigen stijl

Bericht door Nikkie »

@DelicateFlower: Ik snap je volledig! ik ben altijd bang dat ik over de top ga met de kleding.

De stijl van Jennifer Aniston als rachel in Friends heeft mij altijd heel erg aangesproken.
Tijdloos en vrouwelijk. Niet alles natuurlijk (die denim broekpakken loop ik met een grote boog omheen).
Heb haar daarna via internet gevolgd en ze heeft een echt leuke casual look.

van mijzelf weet ik dat herfstkleuren mij goed staan en zwart/ wit.
skinnys in eigenlijk altijd licht grijs, lichtblauw of donkerblauw en lichtelijk ripped.
Witte of zwarte sneakers (ik ben bijna twee meter lang dus alles met hakken ben ik bang voor :( )
Lange t-shirts met korte mouwen dit tot net onder de billen komen en aan de zijkant wat hoger uitkomen. het zijn geen splits maar meer inhammen.in verschillende kleuren. zolang ze maar passen bij de sneakers is het voor mij meestal wel goed :D

Ik ben er trouwens laatst achter gekomen dat horizontaal strepen mij i.p.v. breder slanker laten lijken, iemand een idee hoe dat kan? ik snap er niks van, maar ben er wel blij mee :dance:

a-lijn rokken van denim of beetje 'gekreukt' katoen in de winterkleuren of gewoon zwart/ wit.
en natuurlijk een zwarte riem met twee rondjes kan niet ontbreken.

De tassen en jassen is mijn gardarobe nog niet aan toe gekomen, maar ik heb er natuurlijk al wel een paar op het oog ;)
Jurken moet ik helaas afblijven :cry: ik ben te lang en niks past goed. Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik het graag!

groetjes nikkie :hbeat:
Zelfs de meest ingewikkelde puzzel bestaat uit stukjes