lichaamsbeharing

Make-up, kleding, en zo voort
Lise

Re: lichaamsbeharing

Bericht door Lise »

Ik heb best wel wat ervaring met ontharing, zowel met Groupon als "erkend". Groupon-aanbiedingen zijn echt belachelijk veel goedkoper, maar de kwaliteit van de klinieken (en van de behandelaars) is soms wel echt wat dubieus. Met bijvoorbeeld de ontharing van mijn benen durf ik dat wel aan, met mijn gezicht ik persoonlijk niet en heb ik gekozen voor een gediplomeerde huidtherapeute. Dat is inderdaad best prijzig.

IPL deed voor mij wel iets, maar laser werkte bij mij beter. Volgens mij is dit per persoon verschillend.

vickyblauw

Bericht door vickyblauw »

@Lauren79 Het is in mijn optiek een kwestie van een lange adem.
Ik kan me niet voorstellen dat in 6 behandelingen al mijn lichaamsbeharing verdwenen zou zijn.
Ik gebruik geen vrouwelijke hormonen en dan is het een langdurig gevecht tegen de beharing. Wat uiteindelijk toch zichtbaar gewonnen kan worden.
You can't run away from the person you are in your heart. Just be!

Frederieke

Bericht door Frederieke »

Ik herken precies wat @vickyblauw schrijft: "Het is een kwestie van lange adem." Ik heb het hele vorig jaar om de 6 weken mijn gezichtsbeharing laten laseren en eindelijk begint het nu duidelijk minder te worden. Maar ik had dan ook een hele volle baard. Deze week weer een sessie, kan niet wachten totdat die donkere gloed echt verdwenen is. (bah)

Oksels en armen gaan gelukkig wat sneller, wellicht dat het scheelt dat ik die zelf met huis- tuin en keuken IPL (Philips Lumea) al wat gereduceerd heb. Ben weer bang voor de rug, die kan ik niet zelf flitsen helaas. Dus dat zal wel weer eventjes duren.