Waist trainer / corset

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Anon20210626 »

ga daar maar van uit ........ de goedkope, 15 euro , zijn eigenlijk fancies . Een corset look ....... een rijgcorset isveel steviger , stalen balijnen en haakjes , degelijke ringen en bevestigingen daarvan . vergis je niet op hoe strak zoiets kan zitten en hoe sterk zoiets dus moet zijn .
pasvorm is ook best belangrijk . het is al niet super comfortabel en als het dan ook nog eens niet echt past ..... uitsteeksels zijn niet prettig
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Sylvana
Berichten: 39
Lid geworden op: 28 sep 2013, 15:32
Gender: Vrouw

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Sylvana »

Renée schreef:ga daar maar van uit ........ de goedkope, 15 euro , zijn eigenlijk fancies . Een corset look ....... een rijgcorset isveel steviger , stalen balijnen en haakjes , degelijke ringen en bevestigingen daarvan . vergis je niet op hoe strak zoiets kan zitten en hoe sterk zoiets dus moet zijn .
pasvorm is ook best belangrijk . het is al niet super comfortabel en als het dan ook nog eens niet echt past ..... uitsteeksels zijn niet prettig
Klinkt logisch op zich. Ik wacht er nog wel even mee denk ik :D
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Nienke »

Een goede waisttrainer bestaat uit meer stalen baleinen, ca 24, heeft vaak meerdere lagen stof en is enorm sterk.
De uiteindelijke winst is semi permanent, wat ik heb begrepen, dus best vaak dragen, het kan je onderste ribben vervormen.
Ik draag het 10 tot max 16 uur per dag..
Ik adviseer een niet te lang onderborst corset, dan kun je ook nog normaal zitten.

Tja ik weet het, mijn status update.... ben al even niet geweest.
veel maanden verder, beetje turbulent, met happy moments maar ook te vaak mindere oftewel emo eten en drinken en geen tijd maken voor het wandelen wat ook gezond is.
Ik heb wel het besluit genomen er weer tegen aan te gaan, gezonder leven, met mate eten en niet voor twee personen.

nu 68 a 70 KG, 82 a 83 cm omvang op de taille, dat komt meer door de buik als in de zijkant, daar kan ik het best goed zien het resultaat

het corset kan ik nu wel stukken strakker dragen en tevens comfortabel, ben er echt aan gewend na een half jaar en draag nog steeds de CM24 (begon in eind dec op CM28)
de CM 24 draag ik nu ca 1/3 gesloten, best ver al.
Ik begin ook echt nu gevoel te krijgen wanneer het ook maar iets te strak zit bij het aantrekken, goed naar je lichaam luisteren.

Keep ya updated :D
anneduelle
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 jan 2013, 15:04
Gender: Vrouw

Re: Waist trainer / corset

Bericht door anneduelle »

Waar heb jij hem gekocht, Angelique?
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Nienke »

www.ladywear.nl zij verkoopt echt goede waisttrainers
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Venusss »

Het is alweer een tijdje geleden...
Hoe gaat het met je onderste ribben trainen? Welke afmeting en gewicht heb je nu? Draag je nog steeds dezelfde corset en welke corset zou je aanbevelen?

(Pas je al in een trouwjurk hihi ;) )
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Nienke »

Hoi Iris,

Ik ben al een tijdje gestopt met de waist trainers ook mede doordat ik met logopedie druk bezig ben..
Mijn voornemen voor 2017 is oa iets afvallen, ik wil weer tussen de 65 en 68 Kg wegen, zit nu op 71.
waist trainen pak ik in een later stadium mischien weer op, eerst maar eens afwachten wat er gebeurd qua lichaamsvorm als ik aan de moontjes kan/mag ;)
Waist trainers kun je het beste gaan passen ofwel ergens kopen, er zit nogal verschil in qua draagcomfort, dit heeft te maken oa met welke stof is gebruikt, hoeveel laagjes dat zijn en het aantal baleinen.
Tip.. koop nooit een te lang corset, kun je niet meer fijn zitten, rest info vind je in alle bovenstaande berichten.

Groetjes Nienke
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Venusss »

Bij welke fysieke winkels verkopen ze korsetten?
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Emma1981 »

Ongetwijfeld op wel meer plekken, Maar ik weet dat http://laced-up.nl/ in Utrecht ze iig verkoopt.

Ben zelf ook van plan om soon(tm) te kijken of er korsetten in mijn maten zijn (al vrees ik van niet :lol: ).
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Waist trainer / corset

Bericht door Anon20210626 »

Is een leuk winkeltje
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Plaats reactie