panty's & kousen

Make-up, kleding, en zo voort
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

panty's & kousen

Bericht door Judiana »

aangezien ik lichte beenbeharing heb, en een idioot gevoelige huid vroeg ik me af welke panty's of kousen dat wat camoufleren

ik zie hier en daar soort glans panty's...of kousen ( dan kan ik ook zonder gedoe een knielange jurk kopen tzt)

wie heeft er tips en raad?

mocht dit topic in een bestaand topic kunnen mag deze verplaatst worden

hoe hoger het denier getal des te dikker toch?
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: panty's & kousen

Bericht door Hedwich »

Meer den(ier) is dikker. Ik vind 60 den betamelijk koel voor een gemiddelde goede zomerdag. Echter: zonder scheren komen de haren door de panty / legging heen zetten. Nu ben ik licht van kleur qua haar, dus haren onder de panty zie je niet. Maar met donkere haren lijkt me zichtbaarheid onder een lichte kleur panty ook een ramp. Bij >=100 den hoef ik eigenlijk niet te scheren. Dik genoeg om de haren binnen te houden; handig en praktisch in de winter. Kleur panty zwart en ook het haarkleurprobleem is weg schat ik zo.

Naast benen scheren en epileren heb je ook nog de ladyshave. Misschien geschikt voor jou? Het blijft heel persoonlijk welk apparaat geschikt is voor een dame tenslotte...
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: panty's & kousen

Bericht door Judiana »

thanks !

ik heb zeer donker haar maar lichte kleur beenbeharing

ooit eens holdup kousen gehad met een silicone rand tegen zakken... helaas stuk maar die waren super ( en sexy vond ik )
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: panty's & kousen

Bericht door Hedwich »

Judith schreef:ik heb zeer donker haar maar lichte kleur beenbeharing
100 den met willekeurig kleurtje zonder scheren moet lukken dan. Thuis eerst ff proberen uiteraard. En als je onder een TL-lamp of optisch witte (blauw) lamp ("trans-onvriendelijk licht") niks ziet van de haren zie je er in zonlicht helemaal niets van.
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: panty's & kousen

Bericht door Judiana »

thanks !
marlies
Gast

Re: panty's & kousen

Bericht door marlies »

Een panty met een motiefje verbloemt het ook beter dan een reguliere.

En anders gewoon een leuke legging, zo warm is het momenteel helaas niet meer buiten :P
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: panty's & kousen

Bericht door Kitty »

Judith schreef:thanks !

ik heb zeer donker haar maar lichte kleur beenbeharing

ooit eens holdup kousen gehad met een silicone rand tegen zakken... helaas stuk maar die waren super ( en sexy vond ik )
Dat zijn mn favoriete...indd heel sexy !
En praktisch..
Jarretels zijn nog leuker....
Je kunt de hold ups (stay ups) met plakranden dus...kopen bij de bijenkorf en v&d voor ongeveer 10 euro...
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: panty's & kousen

Bericht door Kitty »

Hedwich schreef:
Judith schreef:ik heb zeer donker haar maar lichte kleur beenbeharing
100 den met willekeurig kleurtje zonder scheren moet lukken dan. Thuis eerst ff proberen uiteraard. En als je onder een TL-lamp of optisch witte (blauw) lamp ("trans-onvriendelijk licht") niks ziet van de haren zie je er in zonlicht helemaal niets van.
Hahahaha
Heb jij zon lamp om jezelf testen voordat je de deur uitgaat???

Het doet me denken aan toen ik 18 was en ging stappen in n batlike gothic outfitje...stond me geweldig maar doen ik onder het black light kwam wist ik niet hoe snel ik erondervandaan moest komen hahs
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: panty's & kousen

Bericht door Judiana »

lol
hold-ups its gonna be..... zwarte denk ik ;)
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: panty's & kousen

Bericht door Kitty »

Judith schreef:lol
hold-ups its gonna be..... zwarte denk ik ;)
Voor buiten kun je het beste n legging dragen...je wilt niet te sexy zijn als er teveel wind staat...