Nieuwe chat! Zie dit topic.

hoe kom je van lichaamshaar af?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: hoe kom je van lichaamshaar af?

Bericht door Barbarella »

Okay, Ik raak geallameerd van een sterke brand lucht maar wat Lise zegt is ook zeker waar

Je huid hoort rood en warm te zijn na de behandeling. Niet rood bobbelig en koortsig.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
sandra1977
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2015, 17:52
Gender: Trans MtF

Re: hoe kom je van lichaamshaar af?

Bericht door sandra1977 »

Gebruik zelf een Braun Silk-épil en er wel aan gedacht om een IPL te kopen.
Maar als ik de reacties zo lees maakt het dus niet veel verschil met epileren.
Begin ook pijn gehad maar het gaat me steeds gemakkelijker af. :)
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: hoe kom je van lichaamshaar af?

Bericht door Janice »

Het is zo jammer dat laser en ipl zo onnodig duur is, anders had ik het wel geweten. Ik heb ook zo'n epilator maar vindt het maar een gedoe pfff.
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: hoe kom je van lichaamshaar af?

Bericht door Ilse »

Gaat het hier nu om lichaamsbeharing of om de gelaatsbeharing, want dit laatste wordt dit toch vergoed door de zorgverzekering? Bij mij wel, maar dat liep ook niet geheel van een leien dakje.
Groetjes,
Ilse
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: hoe kom je van lichaamshaar af?

Bericht door Janice »

Lichaams...
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: hoe kom je van lichaamshaar af?

Bericht door Ilse »

Janice schreef:Lichaams...
;)
ik twijfelde even, omdat er ergens ook gesproken werd over het gezicht.

ook hier een braun epil en de eerste keer ven doorbijten en dan is het best te doen.
Sandra zo'n IPL van bijvoorbeeld philips, dan moet je het ook blijven bijhouden en laatst is er wel eentje in de aanbieding geweest bij de kruidvat

de geur van verbrande haartjes heb ik ook altijd wel met de laser :angry-extinguishflame:
Groetjes,
Ilse
Robyn
Berichten: 539
Lid geworden op: 21 feb 2014, 22:26
Gender: Trans MtF

Re: hoe kom je van lichaamshaar af?

Bericht door Robyn »

Ilse schreef:
Janice schreef:Lichaams...
;)
ik twijfelde even, omdat er ergens ook gesproken werd over het gezicht.

ook hier een braun epil en de eerste keer ven doorbijten en dan is het best te doen.
Sandra zo'n IPL van bijvoorbeeld philips, dan moet je het ook blijven bijhouden en laatst is er wel eentje in de aanbieding geweest bij de kruidvat

de geur van verbrande haartjes heb ik ook altijd wel met de laser :angry-extinguishflame:
Ik heb die IPL van de aanbieding van kruidvat. fijn apparaat, al heb ik m nu pas twee keer gebruikt dus te kort om resultaten te merken.
Groetjes,
Robyn
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: hoe kom je van lichaamshaar af?

Bericht door Lise »

volgens mij is het wel belangrijk om onderscheid te maken tussen de ipl die je voor thuis koopt, en de ipl-behandelingen (of laser) die je bij een behandelaar krijgt. het apparaat wat je zelf thuis gebruikt is veel zwakker (gelukkig maar, daardoor ook veel minder gevaarlijk), maar daar is het resultaat dan ook naar natuurlijk.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: hoe kom je van lichaamshaar af?

Bericht door Veronica »

Lise schreef:volgens mij is het wel belangrijk om onderscheid te maken tussen de ipl die je voor thuis koopt, en de ipl-behandelingen (of laser) die je bij een behandelaar krijgt. het apparaat wat je zelf thuis gebruikt is veel zwakker (gelukkig maar, daardoor ook veel minder gevaarlijk), maar daar is het resultaat dan ook naar natuurlijk.
Klopt, ook al beweren sommige merken anders is het apparaat voor thuis meer voor het haar bedoelt dat niet permanent weg moet, aangezien die apparaten dat effect nooit kunnen halen.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Robyn
Berichten: 539
Lid geworden op: 21 feb 2014, 22:26
Gender: Trans MtF

Re: hoe kom je van lichaamshaar af?

Bericht door Robyn »

Lise schreef:volgens mij is het wel belangrijk om onderscheid te maken tussen de ipl die je voor thuis koopt, en de ipl-behandelingen (of laser) die je bij een behandelaar krijgt. het apparaat wat je zelf thuis gebruikt is veel zwakker (gelukkig maar, daardoor ook veel minder gevaarlijk), maar daar is het resultaat dan ook naar natuurlijk.
klopt, ik heb t ook gekocht als alternatief voor scheren en epileren. na 4 a 5 behandelingen zou ik het als het goed is, maandelijks moeten onderhouden.
Groetjes,
Robyn