Het grote schoenen topic

Make-up, kleding, en zo voort
TessB
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 okt 2015, 15:55
Gender: Trans MtF
Locatie: Nijmegen

Het grote schoenen topic

Bericht door TessB »

Ik heb even gezocht op het forum en het leek mij handig om hier wat neer te zetten over mijn eigen ervaringen met het zoeken naar (mooie) schoenen in een grote maat. Zelf heb ik maat 45/46 en dat is niet altijd een pretje als het op winkelen voor schoenen aankomt. Over de jaren heen is het mij echter gelukt om iets van 15 paar schoenen te verzamelen die qua pasvorm variëren tussen als gegoten en net iets te krap, maar te doen als je ze inloopt. Ik ben student, dus ik ben noodzakelijkerwijs erg gericht op budget. Gelukkig hoeft goed niet duur te zijn. Here we go:

www.amazon.de
Dit is mijn persoonlijke favoriet en ik zal uitleggen waarom. Als je onder Schuhe klikt op Übergrößen kun je daar grote maten invoeren en binnen verschillende categorieën zoeken. Het aanbod is vrij uitgebreid en boven de €29 betaal je meestal geen verzendkosten. De levertijd is relatief kort, binnen één week heb je een bestelling vaak al binnen. Wat merken betreft zijn Andres Machado (ook via Andypola.es, maar daar zijn om de een of andere reden de verzendkosten naar NL hoger) en Remonte Dorndorf persoonlijke aanraders. De pasvorm is over het algemeen goed (soms wat strak) en de schoenen zijn niet heel prijzig. Daarnaast heb je Mustang en Gabor, waar ik zelf geen ervaring mee heb, maar die je wel ziet bij andere webshops waar ze grote maten aanbieden. Een afrader is echter Jonny's vanwege de slechte kwaliteit.

Primark