Amolux diamond zelf hechtende borstprothese

Make-up, kleding, en zo voort
Mellaney
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 dec 2012, 17:32
Gender: Transgender
Locatie: Midden Nederland
Contacteer:

Re: Amolux diamond zelf hechtende borstprothese

Bericht door Mellaney »

Het heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik ze dan gekocht.......de Amolux Diamond (AL300) maat 6 (komt overeen met cupmaat B/C) :dance: Ik wilde ze eerst bij Mariposa kopen, maar heb ze uiteindelijk toch bij https://www.contactborstprothese.com gekocht omdat ze daar ruim €50,- goedkoper zijn. Bestelproces verliep erg goed en ook de advisereing van Laura Day was prima. Ik wilde eerst maat 8 bestellen voor een cupmaat B/C maar op advies van Laura heb ik toch eerst maat 6 besteld; Laura had het helemaal bij het rechte eind :wship: maat 6 was de juiste keuze.
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden
Contacteer:

Re: Amolux diamond zelf hechtende borstprothese

Bericht door Gwenda »

Blue schreef: 18 jul 2016, 14:58 Ik heb de Hollister spray inmiddels geprobeerd en het werkt super, Ik heb met de protheses kunnen slapen en douchen en ze bleven muurvast zitten. Nadeel is wel dat het plakspul bijna niet te verwijderen is na gebruik. Ook de remover van Hollister vind ik onvoldoende werken om de lijmresten van de protheses af te krijgen, om het van de huid te krijgen is de remover wel goed.

Dus je kunt ze hiermee inderdaad zonder bh gebruiken, ik vind het 's avonds altijd een opluchting om die strakke bh uit te kunnen doen maar het geeft me een dubbel gevoel omdat ik dan ook de protheses af moet doen en ik me dan niet meer compleet voel. Maar met de hollister spray blijven ze dus gewoon zitten. Alleen vind ik het minder geschikt voor een avondje, maar voor een paar dagen is het ideaal want ze blijven dan tenminste op hun plek zitten ipv dat ze los in bh hangen.
Ik herken dat van de lijmresten. Ze zouden een week moeten kunnen blijven zitten. Ik ben erg tevreden over mijn Aphrodite borsten. Ik wil niet meer zonder.
Mellaney
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 dec 2012, 17:32
Gender: Transgender
Locatie: Midden Nederland
Contacteer:

Re: Amolux diamond zelf hechtende borstprothese

Bericht door Mellaney »

Ik heb de Amolux Diamond borstprothesen uiteindelijk gekocht bij 'https://www.contactborstprothese.com/pa ... tprothese/'. Ik heb ze nu ongeveer een half jaar in bezit en ben er zeer tevreden over; gewoon super eigenlijk. Door de zelf hechtende laag voelen ze als een deel van mijn lichaam en ze dragen heel prettig en tonen zeer realistisch. Ondanks dat de prothesen echt supergoed hechten (zonder BH blijven ze bij mij gewoon goed zitten), draag ik ze toch het liefst met een BH. Ik had prothesen voor cupmaat 95 B en wilde nu graag cupmaat B/C hebben. Omdat ik de maattabbel van Amolux niet heel duidelijk vond, heb ik via de email met de eigenarese van de webwinkel (Laura Day) overlegd welke maat prothese ik het best zou kunnen bestellen. Laura gaf aan dat deze prothesen groter vallen dan je maattabel aangeven en zij gaf mij het advies om maat 9 te proberen. Laura vertelde dat wanneer ik de prothesen zou passen in een BH zonder de hechtlaag te gebruiken, dat ik de prothesen gewoon kon ruilen als ik ze groter of kleiner wilde hebben. Gelukkig was dat niet nodig want het maatadvies van Laura was perfect. De prothesen werden discreet verpakt netjes afgeleverd bij het Post NL afhaalpunt naar mijn keuze. Voor ik de prothesen kocht heb ik wel getwijfeld of ik ze niet beter ergens kon kopen waar ik ze ook kon passen, maar het prijsverschil was zo groot dat ik toch bij Laura heb gekocht. Dat bleek dus een goede beslissing. O ja, ik heb ook nog de bijpassende tepelset gekocht om het geheel nog natuurlijker te laten zijn en te ervaren.

Groetjes, Mellaney
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!
Plaats reactie