Make-up cursus gedaan

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Make-up cursus gedaan

Bericht door Anon20230219 »

Ja het is zeker niet duur Irene maar Haarlem ligt niet echt op fiets afstand zeg maar :)
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Make-up cursus gedaan

Bericht door Irene_de_Vreede »

Douglas heb je toch overal.
Irene
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Make-up cursus gedaan

Bericht door Anon20230219 »

Ja maar weet niet of een Douglas hier zo'n cursus geeft, dan daarbij vind ik dat nog steeds in mijn eentje best eng en zou dat graag met meerdere onder elkaar willen doen.
Ik heb nog geen HRT en heb een baardgroei van een holbewoner tegenwoordig, dus dat maakt de stap dan helemaal groot :)
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Make-up cursus gedaan

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik heb het een paar jaar geleden met een vriendin bij een visagiste gedaan, was heel leerzaam.
Irene
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Make-up cursus gedaan

Bericht door Anon20230219 »

Ja ik vind het beetje geklooi met YT filmpjes, dat gaat veel te snel en moet je weer gaan terugspoelen en doen..
Dus zo'n cursus altijd handig, dommer wordt je er nooit van zeg ik altijd maar..
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Make-up cursus gedaan

Bericht door wiggeltje »

Inderdaad, en het is leuk een gezellig.

We kunnen ook zoiets verder vooruit plannen.. de maand november en december maken het meerderen sowieso al duurder.
Zoiets kan natuurlijk ook in januari of februari, zodat we een beetje vooruit kunnen sparen en zo hopelijk meerderen kunnen samenvoegen.

Ik wil best uitwijken naar steden zoals Leiden of Den Haag. Amsterdam zit veelal tjokvol schreeuwende mensen en ze spreken meestal geen Nederlands, wat me me zonde lijkt voor een leuk Hollands opmaakdagje. Laatst was ik in Haarlem en de dame zat mijn wenkbrauwen te doen, ik vroeg het haar en ze vertelde mij dat ze zo'n opmaakcursus gaven. Ik had een leuk gesprek met haar en vertelde over deze forum en vroeg haar dat ik misschien forumgenoten kon vragen, voor wie dat wat lijkt? Toen vroeg ik haar de tijd; 4 over 5, oh, chips..! kocht mijn mascara en rende snel naar Derma to Care, waar ik om 5 uur een afspraak had.. het kon nog :shifty: (verontschuldiging).. en weer eens mijn lasertherapie gehad.

ps: niet zo bedoeld naar Amsterdam, maar het is mijn ervaring met de onpersoonlijke drukte in die stad. Amsterdam is zeker een leuke stad :hbeat:

Ja, het lijkt me erg leuk om zoiets eens samen te doen :D dan kunnen we ook kijken waarzo.. wie schuift er nog meer bij aan?
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Make-up cursus gedaan

Bericht door Anon20230219 »

wiggeltje schreef:Inderdaad, en het is leuk een gezellig.

We kunnen ook zoiets verder vooruit plannen.. de maand november en december maken het meerderen sowieso al duurder.
Zoiets kan natuurlijk ook in januari of februari, zodat we een beetje vooruit kunnen sparen en zo hopelijk meerderen kunnen samenvoegen.

Ik wil best uitwijken naar steden zoals Leiden of Den Haag. Amsterdam zit veelal tjokvol schreeuwende mensen en ze spreken meestal geen Nederlands, wat me me zonde lijkt voor een leuk Hollands opmaakdagje. Laatst was ik in Haarlem en de dame zat mijn wenkbrauwen te doen, ik vroeg het haar en ze vertelde mij dat ze zo'n opmaakcursus gaven. Ik had een leuk gesprek met haar en vertelde over deze forum en vroeg haar dat ik misschien forumgenoten kon vragen, voor wie dat wat lijkt? Toen vroeg ik haar de tijd; 4 over 5, oh, chips..! kocht mijn mascara en rende snel naar Derma to Care, waar ik om 5 uur een afspraak had.. het kon nog :shifty: (verontschuldiging).. en weer eens mijn lasertherapie gehad.

ps: niet zo bedoeld naar Amsterdam, maar het is mijn ervaring met de onpersoonlijke drukte in die stad. Amsterdam is zeker een leuke stad :hbeat:

Ja, het lijkt me erg leuk om zoiets eens samen te doen :D dan kunnen we ook kijken waarzo.. wie schuift er nog meer bij aan?
Leiden of Den Haag is voor mij goed te bereizen met de trein, dus lijkt mij leuk en dan heb ik de tijd om het geld op zij te gaan leggen..
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Make-up cursus gedaan

Bericht door wiggeltje »

Oh, oh Den Haag..! (of Leiden) lijkt me ook leuk :D ik moet dan wel eerst even bellen of ze het daar ook geven.

Ergens in januari of februari, heb ik ook de tijd om geld opzij te gaan zetten. Nog twee erbij en dan is 4 ..Wilde jij ook mee Irene?

En wie wil er nog meer mee? ...pleassss :hug2:
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Make-up cursus gedaan

Bericht door Anon20230219 »

Hoop zeker dat er nog meer aanmeldingen gaan komen..
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Make-up cursus gedaan

Bericht door Isabelle »

Ik wil wel mee hoor ;), lijkt me een leuke leerzame ervaring. Heb bij salons waar ik heen ging wel tips gehad, maar een dagje intensief oefenen is wel leuk.
Ik ga btw zelf nooit heel extravagant de deur uit. Mascara, foundation, beetje blush, lichte lipstick af en toe. Beetje naturel.
Prik de datum en plaats zou ik zeggen :).

Groetjes,
Isabelle