naar de kapper

Make-up, kleding, en zo voort
Lydia
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 aug 2015, 05:05
Gender: Androgyne

Re: naar de kapper

Bericht door Lydia »

Zolang je haartype, dikte en volheid maar een beetje overeen komt is een foto best een handig idee. Foto's uit meerdere hoeken kan ook helpen bij de wat minder standaard kapsels.

Al is dat iets minder van toepassing bij heren modellen.
Sapere Aude
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: naar de kapper

Bericht door Ender »

Irene_de_Vreede schreef:
Ender schreef:Ik ben nog op zoek naar een kapper/kapster die doet wat ik wil. De laatste die ik had was nogal eigenwijs enzo.. en ik kan daar niet zo goed tegenin enzo... zit eraan te denken een foto van mij van vroeger mee te nemen en iets zeggen in de trend van "doe het maar zoals die jongen"
Je kan natuurlijk ook een kapsel op internet opzoeken en een foto uitprinten en die meenemen.
is ook een goed idee, maar geen idee op wat voor woorden ik moet zoeken? bij "jongensachtig vrouwenkapsel" kom ik wel wat tegen maarja dan heb je toch weer 'veel gel' enzo en ik wil het gewoon 1x opzij kammen en dan klaar.. zat ook te denken om gewoon kaal te vragen en 'zie maar' hoe het uitpakt.. wil er ook niet te veel tijd aan besteden of vaak naar de kapper hoeven te gaan.. en dan komt er toch weer uit dat het net genoeg haar is om een staartje te maken want ik heb echt een bloedhekel aan haar in mn gezicht en nek.. hoe doen jongens/mannen dat met hun haar eigenlijk (vroeger?)?
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: naar de kapper

Bericht door janine2363 »

>> Ik ben nog op zoek naar een kapper/kapster die doet wat ik wil. De laatste die ik had was nogal eigenwijs enzo..
Hi hi, mijn kapster is de meest eigenwijze persoon van de planeet (ik hoop dat ze het niet leest), ik kan het weten
want ik ben (een distant) #2

Ik ben er wèl blij mee, want ze heeft beter suggesties voor mij dan die ik zelf ooit zou kunnen hebben. Maar zij is
dan ook zeer transgender-vriendelijk.

Hmmm, laat ik maar weer een afspraak maken, ik kan wel weer wat onderhoud gebruiken !
Laatst gewijzigd door janine2363 op 29 aug 2016, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Lydia
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 aug 2015, 05:05
Gender: Androgyne

Re: naar de kapper

Bericht door Lydia »

"Kijk je NCIS? Top. Doe mij maar een Gibbs" ;)
Sapere Aude
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: naar de kapper

Bericht door Nate_0 »

Ik heb geen issue met haar in mijn gezicht, haha. Kort aan de zijkanten, langer bovenop, en accepteren dat ik er toch niet als een dude uit ga zien tot ik aan de testo kan/mag.

Veel gel doe ik er niet in, ik spuit er haarspray in met mijn hoofd ondersteboven en dan vind ik het wel goed... Als ik dat niet doe, ziet het er uit als Justin Bieber's vroegere haar en dat heb ik dan dus liever niet... Dan besteed ik er liever wat aandacht aan en voel ik me goed over mezelf (had voorheen lang haar dat ik nooit zelfs maar uitkamde dus umm.)

Kijk eens bij de mannenkapsels on line. http://www.mens-hairstylists.com/haircuts-for-men/
En lees dit: http://point5cc.com/ftm-hairstyle-guide ... spiration/
meerdere zakken met zaagsel
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: naar de kapper

Bericht door Jer158 »

Deze struggles zijn heel herkenbaar, haha. Ik zou willen dat ik voordat ik wist dat ik trans was eens had gegoogled op FTM haircuts.

Ik snap dat inhammen niet alles zijn, Nate, maar laten die je gezicht er niet juist mannelijker uitzien?
Hung her from the branches of a mango tree
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: naar de kapper

Bericht door Nate_0 »

Uhm, nou, waarschijnlijk wel ja, maar ze zorgen er ook voor dat ik er als een kalend out mannetje met een babyface uit zie als ik mijn haar naar achteren kam :') En haar naar achteren 'vermannelijkt' ook.

(Het is overigens wel een 'look' waar ik graag gebruik van maak als ik reaction photos naar vrienden stuur haha).
meerdere zakken met zaagsel
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: naar de kapper

Bericht door janine2363 »

>> En haar naar achteren 'vermannelijkt' ook

:-) Niks vermannelijkt zoveel als er enigszins onverzorgd & slonzig uitzien

En voordat de S^&@storm over deze opmerking losbarst, let wel ik heb nog
steeds enig recht van spreken ;-)
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: naar de kapper

Bericht door Ender »

Nate_0 schreef:Uhm, nou, waarschijnlijk wel ja, maar ze zorgen er ook voor dat ik er als een kalend out mannetje met een babyface uit zie als ik mijn haar naar achteren kam :') En haar naar achteren 'vermannelijkt' ook.

(Het is overigens wel een 'look' waar ik graag gebruik van maak als ik reaction photos naar vrienden stuur haha).
heb je voorbeelden?
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: naar de kapper

Bericht door Nate_0 »

HAHAHAHAHAHHA AHAHAH HAHAHAH

Maar wat is enigzins onverzorgd en slonzig? Want wanneer ik als 'vrouw' de deur uit ga, is het genoeg dat ik geen make up op heb :')
meerdere zakken met zaagsel
Plaats reactie