Nieuwe chat! Zie dit topic.

naar de kapper

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: naar de kapper

Bericht door ReneeCross »

Ik ga dinsdag naar mijn kapster. Zij kent me nog alleen als man. Mijn haar is nu lekker wat langer en dat gaat niet veranderen. Er moet wel iets van model in maar weet nog niet echt wat.
Gebruikersavatar
anna_
Berichten: 214
Lid geworden op: 15 dec 2019, 17:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Oud-Beijerland

Re: naar de kapper

Bericht door anna_ »

ReneeCross schreef: 16 mei 2020, 09:33 Ik ga dinsdag naar mijn kapster. Zij kent me nog alleen als man. Mijn haar is nu lekker wat langer en dat gaat niet veranderen. Er moet wel iets van model in maar weet nog niet echt wat.
je kan nu kiezen voor een dameskapsel, of een er tussenin. Spannend, leuk! veel plezier
life is too short to not love myself - so i need to learn!

Hoi, ik ben Anna! (introductie)
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: naar de kapper

Bericht door ReneeCross »

anna_ schreef:
ReneeCross schreef: 16 mei 2020, 09:33 Ik ga dinsdag naar mijn kapster. Zij kent me nog alleen als man. Mijn haar is nu lekker wat langer en dat gaat niet veranderen. Er moet wel iets van model in maar weet nog niet echt wat.
je kan nu kiezen voor een dameskapsel, of een er tussenin. Spannend, leuk! veel plezier
Ja wil voor een tussen in meer vrouwelijk kapsel gaan. Ik app je we ff mijn drie mogelijke kapsels


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: naar de kapper

Bericht door Matijs »

De kapster is 2,5 week geleden bij mijn ouders thuis geweest (mocht eigenlijk nog niet, maar ze was bereid om dat te doen) en ik heb mezelf ook laten knippen. Voelde goed😎 Het grappige is dat mijn collega's pas de afgelopen dagen zagen dat mijn haar weer korter was.. en ze hebben me wel eerder gezien. Misschien omdat het onderwerp aan bod kwam in het gesprek haha.
###
Gebruikersavatar
Gerlinde
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mei 2020, 22:25
Gender: Vrouw

Re: naar de kapper

Bericht door Gerlinde »

Ik ben dus naar de kapster geweest. Voor het resultaat zie avatar.