Nieuwe chat! Zie dit topic.

Mannenboxers

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Mossel92
Berichten: 107
Lid geworden op: 04 jul 2013, 15:05
Gender: Trans FtM
Locatie: Eindhoven

Mannenboxers

Bericht door Mossel92 »

Hallo Mannen!

Hebben jullie tips over boxers? Ik ben een beetje aan het kijken waar ik het beste fijne boxers kan kopen.
Omdat ik nogal klein van stuk ben heb ik maat S. En soms valt dat zelfs nog groot uit.

Nu heb ik net ook nog een mr. limpy gekocht en ik vroeg me af welke boxers daar fijn bij zijn.

Waar kopen jullie je boxers?
Dont be ashamed, Just be yourself
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Nate_0 »

Ik heb zelf meestal een S of een M in mannenmaten en ik haal ze bij de Hema. Daar zit de S vrij strak, maar een M te groot, dus je zou het kunnen proberen. Ik neem dan wel de iets duurdere, oa omdat daar leuke printjes op staan. Ik vind het fijn omdat ik niet pack en de voorkant dus 'plat' is, en omdat de voorkant een dubbele laag stof heeft (net als bij vrouwen tussen de benen) geeft het niets als je wat afscheiding hebt, en hoef je niet een inlegkruisje te dragen om te verhullen dat je daar last van hebt. (Ik was laatst ongesteld en had het wat laat door maar dat kwam er ook niet doorheen).

Zoals ik in je andere topic zei pack ik niet!!

http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... olor=grijs

Ik hoop dat die link werkt haha. Maar dat zijn dus the ones die ik heb :)
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Mannenboxers

Bericht door Ender »

Ik koop mijn boxer/boxerbriefs ook gewoon bij de hema. hebben ze lekker standaard een 3-pack voor 8 euro (printjes hoef ik niet :P ) in blauw/grijs/zwart. ik koop ze al een tijdje daar, ook omdat mijn benen tegen elkaar schuren en dit hierbij helpt.

Ik heb nog niet zo'n prothese ding maar *checkt ff* ja denk dat het er nog prima bij in zou passen.
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Mannenboxers

Bericht door Alice »

Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Citizen Erased »

Ik koop ze zelf online. Van Calvin Klein of Emporio Armani, die zitten vaak wat strakker dus een maat S zal wel lukken. Heb wel het idee dat EA mindere kwaliteit is dan CK (of ik moet stoppen met boxers bij m'n All Stars in de wasmachien te pleuren; kan ook). Boxers kopen is wel een soort rare hobby geworden, dus pas op! Je kunt er maar één tegelijk aan.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Nate_0 »

Schoenen en boxers tegelijkertijd in de wasmachine.... Dat vind ik pas een rare hobby :P
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Mannenboxers

Bericht door Ender »

Citizen Erased schreef:Ik koop ze zelf online. Van Calvin Klein of Emporio Armani, die zitten vaak wat strakker dus een maat S zal wel lukken. Heb wel het idee dat EA mindere kwaliteit is dan CK (of ik moet stoppen met boxers bij m'n All Stars in de wasmachien te pleuren; kan ook). Boxers kopen is wel een soort rare hobby geworden, dus pas op! Je kunt er maar één tegelijk aan.
Ik heb nog nooit gehoord van iemand die z'n schoenen in de wasmachine doet??
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Nate_0 »

Bij stoffen schoenen (allstars, vans, e.d.) werkt het prima :)

Hoewel de modder van Bevrijdingsdag 2015 zelfs dat heeft overleefd.
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Mannenboxers

Bericht door Jannet V »

Geweldig! Dit is de eerste keer dat ik mannen zie discussiëren over ondergoed en wassen, maar ik klikte dan ook op het verkeerde draadje. :chores-laundry:
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Mannenboxers

Bericht door Anon20180501 »

LOL, ik vermaakte me ook prima Jannet... :)