Mannenboxers

Make-up, kleding, en zo voort
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Nick1703 »

HeartSoul schreef: 17 nov 2017, 10:46 Ik ben de laatste een beetje aan het rondkijken naar ander ondergoed en de mannenafdeling heeft echt super toffe boxers!
1 ding: weet iemand of er ook boxers zijn zonder opvulling bij het kruis?
Ik wil graag mannenboxers dragen (want zoveel beter dan kant en doorkijkstof), maar opvulling hoef ik nog ff niet.
Ik draag mannenboxers en voor zo ver ik weet geen opvulling. Een dubbele laag stof ja, maar dat is alleen maar fijn als je wat afscheiding hebt. Ik draag verschillende boxers, van de Zeeman, van de Umbro, van de CenA en van Ten Cate, en op al deze boxers heeft bovenstaande opmerking betrekking.
I am, who I am.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Mannenboxers

Bericht door Jer158 »

Ik denk dat HeartSoul met 'opvulling' extra ruimte voor je lul bedoelt? Herenboxers hebben namelijk in principe geen opvulling, tenzij ze misschien specifiek voor trans mannen zijn gemaakt ofzo.

Misschien is het toeval, maar bij mijn boxers is het zo dat 'hipsters' minder extra ruimte hebben dan 'trunks'. Die eerste hebben geen fly (overlappende stukken stof waar je je lul door kan halen), en die tweede wel. Misschien zit daar nog een verband tussen.
Hung her from the branches of a mango tree
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Nick1703 »

Jer158 schreef: 17 nov 2017, 14:12 Ik denk dat HeartSoul met 'opvulling' extra ruimte voor je lul bedoelt? Herenboxers hebben namelijk in principe geen opvulling, tenzij ze misschien specifiek voor trans mannen zijn gemaakt ofzo.

Misschien is het toeval, maar bij mijn boxers is het zo dat 'hipsters' minder extra ruimte hebben dan 'trunks'. Die eerste hebben geen fly (overlappende stukken stof waar je je lul door kan halen), en die tweede wel. Misschien zit daar nog een verband tussen.
Mijn boxers hebben geen fly, maar idd wel iets extra ruimte voor de penis. Ik vind dit persoonlijk wel lekker, de boel kan zo ook een beetje ademen, en heb echt serieus minder last van klachten daarbeneden sinds ik herenboxers draag.
I am, who I am.
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Nate_0 »

@Jer: Idem, dat is mij ook opgevallen. De boxers van dunnere stoffen hebben over het algemeen ook minder zichtbare ruimte voor een lul dan de boxers die van dikkere stof gemaakt zijn.
meerdere zakken met zaagsel
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Mannenboxers

Bericht door Simon »

Ik heb net een dag of wat geleden mannenboxers gescoord bij de Action. Ik liep al een tijd rond met de damesboxers maar had nu eindelijk genoeg zelfvertrouwen om met de mannenvariant bij de kassa aan te komen zetten en ik ben ver-liefd op de printjes (en de prijs, haha). De kwaliteit van mijn geliefde damesboxers is echt super voor anderhalve euro per stuk, hopen dat dat voor de mannenvariant ook geldt.
Groetjes,

Simon
Wyatt
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 mar 2018, 19:22
Gender: Trans FtM
Locatie: Almere

Re: Mannenboxers

Bericht door Wyatt »

Ryan schreef: 06 sep 2016, 11:22 Hallo Mannen!

Hebben jullie tips over boxers? Ik ben een beetje aan het kijken waar ik het beste fijne boxers kan kopen.
Omdat ik nogal klein van stuk ben heb ik maat S. En soms valt dat zelfs nog groot uit.

Nu heb ik net ook nog een mr. limpy gekocht en ik vroeg me af welke boxers daar fijn bij zijn.

Waar kopen jullie je boxers?
Ik heb zelf altijd strakke boxers van de primark. Meestal neem ik ze met die gulp doorgangen erin. mooie is dat die gemaakt zijn met een dubbele laag stof, waardoor er automatisch een soort van zakje ontstaat. mijn mr limpy (maat s) paste altijd mooi in het zakje, waardoor ik wist dat ik deze nooit kon verliezen. Echter toen ik voor de mr limpy maat M koos paste deze niet meer dus die draag in nu gewoon in dezelfde strakke boxer, maar dan links naar beneden. ik vouw meestal wel uit voorzorg de linker boxerpiip even binnenlangs om de mr limpy heen, als extra veiligheidje, zodat ik hem niet zo makkelijk kan verlieze, als ie losraakt.
Hope I keep by my side, I won't run and I won't hide.
The battlezone that is my life, Is mine to fight and mine to survive!
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Mannenboxers

Bericht door Benjamin »

IAmRemi schreef: 23 jan 2018, 17:49 Ik heb net een dag of wat geleden mannenboxers gescoord bij de Action.
Dit dus hè. Ik hou meestal niet van goedkope zooi, maar die boxers vind ik echt super.

De plumeaus van de Action zijn ook geweldig trouwens; 87 cent en als ze smerig zijn gewoon in de plasticbak, hoppeta.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Mannenboxers

Bericht door Anon20190501 »

Benjamin schreef: 17 mar 2018, 22:05 hoppeta.
:(
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Mannenboxers

Bericht door Sara »

Is hoppeta Zweeds voor iets obsceens?

En ja, mannenboxers. Ik zweer bij de boxers van die ene tennisser omdat die in de meest obscene patroontjes zijn te krijgen, al sta ik open voor andere merken die dat ook hebben.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Mannenboxers

Bericht door Anon20190501 »

Sara schreef: 19 mar 2018, 22:07 Is hoppeta Zweeds voor iets obsceens?
Neen, Benjamin gebruikte de term als sluitstuk van een uitspraak die ik erg jammer vind. Goedkope rommel kopen en snel weggooien is nu niet erg duurzaam. Erg jammer.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Plaats reactie