Mannenboxers

Make-up, kleding, en zo voort
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Mannenboxers

Bericht door Ender »

Ik heb nu zwarte boxers met groene band en in tegenstelling tot de andere boxers die ik van de HEMA had, blijven deze wel goed in de was. zie ze zo niet op de website van de HEMA maar voor mijn gevoel betere kwaliteit dan wat ik daar eerder kocht. ik geloof 3 voor 6 euro ofzo
Noah1980
Berichten: 82
Lid geworden op: 21 mar 2017, 17:42
Gender: Trans FtM

Re: Mannenboxers

Bericht door Noah1980 »

Boxers van H&m zitten ook erg fijn! :D En die blijven ook mooi in de was en droger zelfs.
I exist as i am, that is enough.
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Mannenboxers

Bericht door Hrafn »

Ik heb nu ook heren boxers maat S van de Hema en die bevallen, tot nog toe, goed. Ik had ze eerst in de grootste jongensmaat maar dat zit toch te strak.
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Nick1703 »

Vraag: kan je ook mannenboxers dragen als je niet packt en nog ongesteld bent zo af en toe en dus maandverband in moet?
I am, who I am.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Mannenboxers

Bericht door Jer158 »

Nick1703 schreef: 15 aug 2017, 10:04 Vraag: kan je ook mannenboxers dragen als je niet packt en nog ongesteld bent zo af en toe en dus maandverband in moet?
Ja. Ik deed zelf twee onderbroeken over elkaar in dat geval omdat mijn boxers behoorlijk ruim zitten
Hung her from the branches of a mango tree
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Nick1703 »

Jer158 schreef: 15 aug 2017, 12:31
Nick1703 schreef: 15 aug 2017, 10:04 Vraag: kan je ook mannenboxers dragen als je niet packt en nog ongesteld bent zo af en toe en dus maandverband in moet?
Ja. Ik deed zelf twee onderbroeken over elkaar in dat geval omdat mijn boxers behoorlijk ruim zitten
En dan kan er gewoon een verbandje in?
I am, who I am.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Mannenboxers

Bericht door Jer158 »

Nick1703 schreef: 15 aug 2017, 17:27En dan kan er gewoon een verbandje in?
Als je binnenste onderbroek redelijk strak zit wel. Je kunt natuurlijk ook gewoon 1 strakke aantrekken, maar ik deed er 2 aan (buitenste een boxer) omdat ik de die boxer fijner vond en zo ook twee lagen had.

Als je strakke boxers draagt moet het ook gewoon kunnen met een enkele onderbroek.
Hung her from the branches of a mango tree
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Mannenboxers

Bericht door Freedom »

Nick1703 schreef: 15 aug 2017, 10:04 Vraag: kan je ook mannenboxers dragen als je niet packt en nog ongesteld bent zo af en toe en dus maandverband in moet?
Kan zeker :) ik heb hiervoor speciaal een aantal (goedkope) boxers gekocht. Die van de action voor 2 euro per stuk bijvoorbeeld (te herkennen aan 365 op de elastieken band) zitten strak genoeg om het op zijn plek te houden. Voordeel aan deze boxers is ook dat ze geen 'speciale ruimte' bij het kruis overlaten.
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Nate_0 »

Ik draag inderdaad ook gewone boxers wanneer ik maandverband nodig heb. De strakkere boxers van de Hema (wel wat duurder dan die van de Action maar ik vind ze prettiger/draag ze altijd) werken ook prima. Wat me ook op is gevallen is dat de extra ruimte voorin op een gegeven moment "krimpt" na het wassen en dan ook tegen je lichaam blijft zitten.
meerdere zakken met zaagsel
HeartSoul
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2017, 11:07
Gender: Onzeker

Re: Mannenboxers

Bericht door HeartSoul »

Ik ben de laatste een beetje aan het rondkijken naar ander ondergoed en de mannenafdeling heeft echt super toffe boxers!
1 ding: weet iemand of er ook boxers zijn zonder opvulling bij het kruis?
Ik wil graag mannenboxers dragen (want zoveel beter dan kant en doorkijkstof), maar opvulling hoef ik nog ff niet.
Plaats reactie