Nieuwe chat! Zie dit topic.

Mannenboxers

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Mannenboxers

Bericht door Anon20180311 »

Hoi gasten,

Ik koop mijn boxershorts " Pierre cardin" meestal bij de zeeman. Persoonlijk, was ik mijn ondergoed wel apart ( zeker niet samen met stoffen schoenen of dergelijke). Ik droeg " Pierre cardin" voor mijn operatie en tot op heden nog steeds.

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Mannenboxers

Bericht door Ender »

Nick schreef:Hoi gasten,

Ik koop mijn boxershorts " Pierre cardin" meestal bij de zeeman. Persoonlijk, was ik mijn ondergoed wel apart ( zeker niet samen met stoffen schoenen of dergelijke). Ik droeg " Pierre cardin" voor mijn operatie en tot op heden nog steeds.

Grtz Nick.
goedzo Nick, gewoon negeren die vrouwen heisa xD
Pierre Cardin nog nooit van gehoord trouwens
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Mannenboxers

Bericht door Anon20180501 »

:P
Gebruikersavatar
Mr.Maarten
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jan 2017, 13:33
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Mr.Maarten »

Hey,

Mijn boxers komen van de Action en Coolcat vandaan.
Zelf draag ik normaal gesproken kindermaten maar de Action boxer serie 365 zit goed, daar heb ik een S van.
Bij Coolcat is het net welke stof boxer je koop, satijn achtig of katoen, hier koop ik meestal maat 158 van, zien er stoer uit.
Mr limpy kan er ook in, indien je de kleine variant draagt.
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Anon20190712 »

Volgens mij maakt het allemaal niks uit waar en wat voor type je koopt. Was vroeger bang dat mr. limpy eruit zou donderen of er niet goed in zou zitten- maar dat is nog nooit gebeurd.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door Nate_0 »

De hema onderbroeken voor heren zijn wel bagger trouwens... ze zitten heerlijk maar de elastieken band is in 3 van de 6 die ik heb al kapot aan het gaan en dat is terwijl ik zeker de juiste maat draag. Ze zijn best prijzig ook, dus dan vind ik dat je wel wat meer mag verwachten.
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Mannenboxers

Bericht door Freedom »

Mijn boxers komen grotendeels van Aliexpress, een soort Chinese marktplaats. Merk "pink heroes", juist deze omdat er een heel handig vakje (een "fly"?) in zit waar je packer mooi in past (mijn kleine packy in elk geval wel). Ze hebben alleen vanaf maat M, dat is een Aziatische maat en valt uit als een S.
Ze zijn te koop vanaf 2,14. Mocht je deze niks vinden is er ook nog de "Austinbem", daar is één soort van met een speciaal vakje. Deze zijn rond de 6 euro per stuk.
Ik heb ook nog een soort elastieken ding wat officieel een cockring is maar prima werkt als harnas voor je packy :)

>> https://www.aliexpress.com/item/Mens-Ma ... 0.0.R1OqlW (let vooral niet op de tags)
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Gebruikersavatar
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Mannenboxers

Bericht door Fran »

Ik draag Kappa boxers. 2 Stuks voor 7 Euro bij Zeeman. Ze zitten prima en blijven ook goed in de was.
Ik vraag me af waarom ik niet eerder mannenboxers ben gaan dragen. Los van dat ik me veel fijner voel in herenondergoed zit het ook nog eens veel lekkerder dan damesondergoed; dat zit de hele dag alleen maar tussen je bilnaad...
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
HopeGaming
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 aug 2016, 12:11
Gender: Man

Re: Mannenboxers

Bericht door HopeGaming »

Die van de action zijn top (€2 ofzo), maar 1 tip; knip de labels eruit anders gaat telkens het alarm af XD
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Mannenboxers

Bericht door Anon20190501 »

Freedom schreef:Mijn boxers komen grotendeels van Aliexpress, een soort Chinese marktplaats.
Ik hoor niet tot de doelgroep van deze thread, maar neem toch de vrijheid om me even te moeien:

In het algemeen zou ik hééél erg voorzichtig zijn met textiel dat je rechtstreeks in China bestelt. Er is geen enkele garantie dat die producten voldoen aan de Europese normen v.w.b. bijvoorbeeld het gebruik van schadelijke stoffen.
Zeker met kledingstukken die je rechtstreeks op de huid draagt zou ik geen enkel risico nemen.

Kleding die hier verkocht wordt in de reguliere retail komt soms ook uit China, maar wordt als het goed is gekeurd en gecertificeerd ergens in de supply chain.

Just my 2 cents.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)