Nieuwe chat! Zie dit topic.

Hit me with those laser beams!

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20190501 »

@Nate_0: OK, wellicht ging ik wat kort door de bocht in mijn OP, maar qua pijnervaring was het een zodanige anticlimax t.o.v. wat ik vreesde n.a.v. eerder gelezen berichtjes dat ik dat toch even kwijt wou. En ook, zoals gezegd, anderen wou geruststellen.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180311 »

@ Nate,

Spreek je nu uit eigen ervaring/weer uit theorie denken ? Iedereen is idd anders, ook kwa pijngrens, maar het letterlijk meemaken ( mezelf inclusief) scrotum laser ontharing is toch iets totaal anders dan denken/vermoeden/dergelijke.

En idd ik liet me eveneens ook afschrikken. I.v.m. mijn scrotum ( eerdere schaamlippen, dus zeker niet ongevoelig) ontharing, die is nu aan de eind fase toe en ik moet eerlijk toegeven, zo erg was het bij ook niet. Mijn kruisoperatie, was daar in tegen een ander paar mouwen ( het dicht maken van,........ pijnlijk en strak verzekerd ( gelet zeker op mijn leeftijd 50 +). Ps. een lotgenoot vertelde me, de kruisoperatie dat zijn twee kinderen baren ter-gelijk. En die kan het weten baarde er "drie" voor zijn transitie.

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180501 »

Spreek je nu uit eigen ervaring/weer uit theorie denken ?
Hoi Nick, Nate geeft zelf aan dat hij deels spreekt uit eigen ervaring,
en de rest is algemene kennis.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:
Spreek je nu uit eigen ervaring/weer uit theorie denken ?
Hoi Nick, Nate geeft zelf aan dat hij deels spreekt uit eigen ervaring,
en de rest is algemene kennis.
Hoi Daniéla,

Een arm breken/teen stoten. Is iets totaal anders. Het gaat hier om de eventuele onnodige angst/ondraaglijke pijn/compilicaties der" laser ontharing".
Ps. algemene kennis kent iedereen ( uit boeken/horen van/school/levensjaren), persoonlijke ervaringen daar in tegen is iets totaal anders.


Grtz Nick ;)
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 06 okt 2016, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180501 »

O sorry, ik dacht dat het om pijnbeleving ging...
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:O sorry, ik dacht dat het om pijnbeleving ging...
Yep, op het "draadje, Hit me with those laser beans!
Niet breek mijn arm/ ik stoot mijn teen, maar over ontharing met,...........en de pijn daardoor.

Grtz Nick
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 06 okt 2016, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180501 »

oké, dan zullen we voortaan strikt on-topic blijven...
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180501 »

Nate wees erop dat pijnbeleving per persoon en per lichaamsdeel kan wisselen Nick,
het teen/knie verhaal was een voorbeeld.

Dus hoe ging jou gezichtsontharing eigenlijk..?
Was dat net zo pijnlijk als in het kruis..?

Flauw, ik weet het, maar jij week dus zelf ook enigszins af van het onderwerp.
Je hebt er vaker moeite mee als een ander dat doet, vooral als Nate dat doet.
Je zou het jezelf makkelijker kunnen maken door daar niet zo op te focussen.

grts Daniéla
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:Nate wees erop dat pijnbeleving per persoon en per lichaamsdeel kan wisselen Nick,
het teen/knie verhaal was een voorbeeld.

Dus hoe ging jou gezichtsontharing eigenlijk..?
Was dat net zo pijnlijk als in het kruis..?

Flauw, ik weet het, maar jij week dus zelf ook enigszins af van het onderwerp.
Je hebt er vaker moeite mee als een ander dat doet, vooral als Nate dat doet.
Je zou het jezelf makkelijker kunnen maken door daar niet zo op te focussen.

grts Daniéla
Hoi Daniéla,

Dat de pijn grens bij ieder anders is dat weet iedereen. Er is wel een groot verschil met je arm breken/ik zal je arm nu breken ( laser daar komt ie, haartje per haartje, maar het viel bij mij persoonlijk, dus ook goed mee) :fpalm:

Gezichtsontharing, Daniéla ik dacht dat je toch al wist dat ik aan de testo zat en zit en dus al jaren een mannelijke transseksueel ben, gezichtontharing is dus totaal niet, bij mij aan de orde, maar eerder gewenst (beetje respect a.u.b.) :fpalm:

Mijn scrotum ontharing, = na de operatieve ingrepen, niet ervoor, na is nog iets totaal anders dan ervoor :fpalm:

Ps. week totaal niet van het onderwerp integendeel, laser ontharing en pijn = laser ontharing en pijn.
Daniéla je commentaar :fpalm: ik dacht dat je toch wat wijzer was.

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20190516 »

Hoi,ik krijg laser,maar ook electrolyse en ik moet zeggen dat ik de electrolyse een stuk pijnlijker vind dan de laser.
Bovendien neem ik voor ik word behandeld 2 paracetamolletjes en dat onderdrukt het aardig
Ik snap overigens de link met bv een been breken wel,het ligt er aan hoe je pijn ervaart,hoe hoog je tolerantie is.
Ik als reumapatiente heb al aardig wat pijn doorstaan,dankzij medicijnen nu goed onder controle,waardoor ik misschien nu een iets hogere tolerantie heb wat betreft het ontharen
Gr.Rikki
Offline