Nieuwe chat! Zie dit topic.

Hit me with those laser beams!

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20190501 »

@Rikki: vraagje: waarom combineer jij laser met electrolyse?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20190516 »

Ze doet altijd eerst een half uur gezicht en daarna een half uur het andere deel wat geopereerd moet worden.
Bij beide gedeelten doet ze eerst 15 minuten laser en daarna 15 minuten electrolyse.
Dit komt,omdat ik nogal wat blonde haartjes heb en de laser deze niet kan"zien"door te weinig pigment
Gr.Rikki
Offline
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Nate_0 »

Daniéla schreef:O sorry, ik dacht dat het om pijnbeleving ging...
Ja, daar had ik het ook over.... Omdat algehele pijnbeleving voor iedereen anders is, en zelfs van je stemming e.d. kan afhangen.

Nick spreekt hier immers ook niet uit eigen ervaring, gezien hij het over het ontharen van zijn genitaliën heeft, niet over het ontharen van zijn baard. Ik ken genoeg vrouwen die een hekel hebben aan epileren van de wenkbrauwen en ook daarbij staan te huilen, omdat het korte, scherpe pijnsteken zijn.

(Wat mijn eigen pijnervaringen betreft: Ik heb dan wel geen ontharing gehad op electrische epilatie met zo'n thuisapparaat op mijn benen na, waarbij de tranen ook in mijn ogen sprongen. Daarnaast heb ik ook behoorlijk wat 'echte' pijn ervaren, maar dat betekent niet dat ik ga lachen om iemand die zijn voet niet gecrusht heeft gehad door een vrachtwagen en daardoor meer last heeft van een getrokken kies ofzo.)

In ieder geval, het is inderdaad fijn dat het duidelijk niet voor iedereen even veel pijn geeft! Ik kan me voorstellen dat het voor andere vrouwen makkelijker wordt om zonder te veel spanning heen te gaan (ontspannen zijn betekent vaak dat je minder pijn ervaart). Alleen vind ik het zo nutteloos een vergelijking met waardeoordeel te gaan trekken naar mensen die er wel last van hebben. Het maakt je niet minder zwak/ervaren/etc. als je wél ligt te huilen bij je laserbehandeling.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180311 »

weet ik "Nate" amen en uit.
Maar haar is haar, en geen arm of been.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Nate_0 »

Nick schreef:weet ik "Nate" amen en uit.
Maar haar is haar, en geen arm of been.
Nick, het is geen schande een topic/opmerking iets breder te trekken, want pijn is nog steeds pijn, of je het over epilatie hebt of een gebroken bot of een getrokken kies... Maar goed, ik weet dat jij het op prijs stelt als alles op het forum enkel en alleen over transgender-gerelateerde dingen gaat so I'll shut up now.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef:
Nick schreef:weet ik "Nate" amen en uit.
Maar haar is haar, en geen arm of been.
Nick, het is geen schande een topic/opmerking iets breder te trekken, want pijn is nog steeds pijn, of je het over epilatie hebt of een gebroken bot of een getrokken kies... Maar goed, ik weet dat jij het op prijs stelt als alles op het forum enkel en alleen over transgender-gerelateerde dingen gaat so I'll shut up now.
Neen, geen schande maar een groot verschil.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Nate_0 »

Een scrotum of een kin lijkt me ook een behoorlijk groot verschil :') (Ten zij je chinballs bent uit MIB II) En wederom, HET GING OVER PIJN. Dat is en blijft en zal altijd een algemeen verschijnsel zijn.

(Ik stel het overigens niet echt op prijs mijn naam tussen aanhalingstekens te zien... Ik weet niet wat je daar mee wilde zeggen maar dat is niet hoe aanhalingstekens gebruikt worden. Jij bent immers ook niet "Nick"... Kijk, tips! http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=228 )
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef:Een scrotum of een kin lijkt me ook een behoorlijk groot verschil :') (Ten zij je chinballs bent uit MIB II) En wederom, HET GING OVER PIJN. Dat is en blijft en zal altijd een algemeen verschijnsel zijn.

(Ik stel het overigens niet echt op prijs mijn naam tussen aanhalingstekens te zien... Ik weet niet wat je daar mee wilde zeggen maar dat is niet hoe aanhalingstekens gebruikt worden. Jij bent immers ook niet "Nick"... Kijk, tips! http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=228 )

Kende jij laser behandeling op de kin/scrotum/enige laser behandeling.Ja/ neen, einde mijn mening en eigen ervaringen ze staan er .

Grtz Nick
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 06 okt 2016, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Nate_0 »

Oh mijn god Nick. Je kunt niet zeggen dat iemand het niet over iets mag hebben (in dit geval PIJN) omdat diegene het zelf niet heeft ervaren??? Het ging er mij enkel om dat iets de ene persoon wel pijn kan doen en de andere persoon niet. Ik snap niet waarom dit voor jou zo'n huge issue is maar als dat zo blijft zou ik je adviseren om eens goed na te denken over waarom dat zo is. Topics gaan zo vaak off topic maar op de een of andere manier als ik iets zeg wat niet 100% on topic is, spring jij er meteen bovenop door te zeggen dat het nergens mee te maken heeft/er niet toe doet, en daar heb ik geen zin in.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef:Oh mijn god Nick. Je kunt niet zeggen dat iemand het niet over iets mag hebben (in dit geval PIJN) omdat diegene het zelf niet heeft ervaren??? Het ging er mij enkel om dat iets de ene persoon wel pijn kan doen en de andere persoon niet. Ik snap niet waarom dit voor jou zo'n huge issue is maar als dat zo blijft zou ik je adviseren om eens goed na te denken over waarom dat zo is. Topics gaan zo vaak off topic maar op de een of andere manier als ik iets zeg wat niet 100% on topic is, spring jij er meteen bovenop door te zeggen dat het nergens mee te maken heeft/er niet toe doet, en daar heb ik geen zin in.
Oke je hebt gelijk, anders stop je toch niet.

Dank je nate voor je info
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .