Hit me with those laser beams!

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20190501 »

Help, waar is mijn threadje gebleven? Ik vind het niet terug. Kan iemand me helpen? ;-)
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Nate_0 »

Sure, jij bent de bigger man hier.

En mijn excuses, Sigy.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Sigy,

Ik kende de laser behandeling in Brugge AZ en ik ben zeer tevreden. Ook die bij mij was zonder verdoving. Ik ben wel zwart/donker van haar. De pijn viel bij mij ook mee.

Back on topic en sorry ik had beter mijn ervaring hier niet laten kennen.
Grtz Nick .
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Hit me with those laser beams!

Bericht door Anon20190501 »

Korte update: inmiddels heb ik 4 behandelingen achter de rug. Bij elke behandeling wordt het geschut zwaarder. Dit omdat mijn huid goed reageert op de aanvallen, de huid in de winter bleker is en omdat ik nog steeds niet lig te janken.

Moet wel toegeven dat de pulsen op mijn bovenlip niet langer als 'rubber band snaps' kunnen omschreven worden.

"Är det okej?” vroeg de therapeute
"No pain, no gain" antwoordde bibi met (hopelijk) een stalen - en weer een stukje haararmer - gezicht
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)