Nieuwe chat! Zie dit topic.

Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Bericht door Simão »

Ik zocht iets anders toen ik op deze transjongen stuitte en daar zitten wel wat handige tips bij.
https://www.youtube.com/watch?v=2V4mbkKdDjE
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Bericht door Nate_0 »

Ja ik ben een beetje bang dat een lange binder gewoon omhoog gaat kruipen... ik heb wel eens zo'n figuur corrigerend hemd gehad dat echt strak zat en dat kroop ook op? Mijn heupen gaan echt vanaf mijn taille als de onderkant van een zandloper naar buiten. Er zit ook niet echt veel vet dat überhaupt te verdelen valt. Vandaar dat ik liever een onderbroek achtig geval zou dragen, want iedere keer een hemd naar beneden trekken is irritant. Dan kan ik altijd nog daarover een boxershort dragen evt met packer.

Ik heb btw alleen een korte binder van gc2b en die doet prima wat ie moet doen.

Fijn iig dat je underworks binder zo goed voor je werkt, Ender :D
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Bericht door Jer158 »

Ender schreef:Ja is de 997. Ik moest de omvang meten en daar kwam uit dat ik op 3xl kwam....... maar daar krijg je dus een binder bij die tot wel over je achterste heen past en voorkant allemaal mesh en niet (zoals bij gc2b) alleen het voorgevel-gedeelte.. kan het dus ook dubbelvouwen voor extra effect. voor mij ideaal maar snap dat dat niet voor iedereen hetzelfde zou zijn
Heb vandaag de 997 binnengekregen. Duurde zo'n 10 minuten om hem aan te krijgen. :lol: Zat aan de bovenkant voor de maatrange én met mijn brede schouders was dat dus behoorlijk drama. Vergeleken met mijn tritop is hij maar iets kleiner (de bovenkant hetzelfde, de onderkant - van de tritop - 1 cm kleiner). Hij bindt erg goed, beter dan de tritop zelfs. Het event de heupen en billen idd wel uit! Weet niet of het ook goed blijft zitten, natuurlijk.

Ben nu aan het dubben of ik hem moet houden of niet... Zit wel erg strak, en in tegenstelling tot gc2b rekt Underworks ook niet echt uit bij gebruik. Ik neig naar terugsturen, maar vind het wel jammer.
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Bericht door Nate_0 »

kut man :/
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Bericht door Ender »

Jammer dat hij niet zo ideaal is als bij mij het geval was.. ik heb niet zo veel moeite om die van mij aan te krijgen, en ik heb ook best brede schouders.. misschien een maat groter een idee?
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Bericht door Jer158 »

Ender schreef:Jammer dat hij niet zo ideaal is als bij mij het geval was.. ik heb niet zo veel moeite om die van mij aan te krijgen, en ik heb ook best brede schouders.. misschien een maat groter een idee?
Vrees dat hij dan nauwelijks meer bind van boven omdat deze dus vrijwel even groot is als mijn tritop. De maatrange voor medium is 91 tot 99 cm, en mijn maat 89 cm
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Bericht door Ender »

Jer158 schreef:Vrees dat hij dan nauwelijks meer bind van boven omdat deze dus vrijwel even groot is als mijn tritop. De maatrange voor medium is 91 tot 99 cm, en mijn maat 89 cm
Ah ja daar heb je een punt.. das wel klote man.. die van mij rekt na gebruik wel een beetje uit, gebruik hem nu een aantal weken en merk dat ademen enzo normaal gaat ipv druk op de buik/borst (kan ook komen omdat ik aan het afvallen ben dus dat weet ik niet zeker).. hoe doe je hem aan trouwens? trek je hem omhoog of doe je hem over je hoofd? Ik doe hem over mn hoofd met armen gelijk door de gaten heen en trek hem dan naar beneden, omhoog trekken lukte me voor geen meter, misschien een tip..
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Bericht door Jer158 »

Ender schreef:Ah ja daar heb je een punt.. das wel klote man.. die van mij rekt na gebruik wel een beetje uit, gebruik hem nu een aantal weken en merk dat ademen enzo normaal gaat ipv druk op de buik/borst (kan ook komen omdat ik aan het afvallen ben dus dat weet ik niet zeker).. hoe doe je hem aan trouwens? trek je hem omhoog of doe je hem over je hoofd? Ik doe hem over mn hoofd met armen gelijk door de gaten heen en trek hem dan naar beneden, omhoog trekken lukte me voor geen meter, misschien een tip..
Nou ja, is niet zo'n drama verder, maar wel jammer. Ik doe hem over mijn hoofd. Erin stappen gaat niet vanwege heupen. Beide armen erin krijgen is al lastig, haha. Misschien dat ik het vanavond nog wel een keer probeer.
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Bericht door Jer158 »

Aan de andere kant hoor ik mensen altijd over niet kunnen sporten en diep ademhalen in binders, en dat heb ik nooit gehad. Dus misschien is zo heel strak wel gewoon de bedoeling.
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Niet passabel... Hoe ga ik hier mee om?

Bericht door Ender »

Ik heb gister voor het eerst gesport in mn underworks binder en totaal geen problemen gehad :) nu ben ik misschien naïef maar als je geen druk voelt/moeite hebt met ademhalen, kan hij niet zo erg zijn toch? al zit hij heel strak