Nieuwe chat! Zie dit topic.

Corrigerend ondergoed?

Make-up, kleding, en zo voort
Veerle Mertens
Berichten: 94
Lid geworden op: 05 jun 2014, 18:17
Gender: Vrouw

Corrigerend ondergoed?

Bericht door Veerle Mertens »

Is er iemand bekend met een zogenaamde ''Gaff'' als zijnde corrigerend ondergoed voor trans pre op?
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: Corrigerend ondergoed?

Bericht door Tanja »

Nee dat niet.
Je kunt ook pantybroekjes kopen (Lycra achtige stof) wat strak zit. Hier kan je de boel goed verstoppen (mijn ervaring)
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Corrigerend ondergoed?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Een gaff kun je ook makkelijk zelf maken van een oude panty. Staat nog wel ergens een plaatje met instructies op het forum denk ik.
Irene
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Corrigerend ondergoed?

Bericht door Anon20190209 »

Een goede tip, die niet heel veel mensen kennen hier op het forum.

Een dancebelt, super strak ook te koop in een string uitvoering :wship:

Wordt voornamelijk gebruikt door balletdansers om het zaakje op de goede plek te houden...

Heb het in het verleden voor de srs altijd gebruikt, destijds ook als tip meegekregen!

Met de meest ultra strakke jeans of in mijn tijd strakke broeken van Tark in nep leren uitvoering of onder een body van AntiFlirt.... helemaal niets van te zien :clap:

Dancebelts zijn te koop bij onder andere La Papillon, kocht ik ze vroeger ook en hebben meerdere winkels in het land.
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: Corrigerend ondergoed?

Bericht door Simão »

Ik krijg bij een dance belt juist visioenen van nogal een bulge.
Moet je hem dan te klein kopen of wat?
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Corrigerend ondergoed?

Bericht door Anon20190209 »

Plaats effe een foto want er zijn inderdaad heel veel verschillende soorten zag ik net op google :roll: :fpalm:

Dit is de perfecte dancebelt om te tucken!
Niet voorgevormd, geen hoge band dus past perfect onder de meeste kleding en lingerie :wship:

Afbeelding

Te koop bij La Papillon ook via de website.
Altijd 1 maat kleiner kopen dan je reguliere maat, voor een maximaal effect maar nog steeds zonder knellen en rode striemen ook na een hele dag dragen ;) is gemaakt van hele dikke lycra stof, dus echt niet te vergelijken met een normale string!
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Corrigerend ondergoed?

Bericht door Venusss »

@cher goede tip eb het lijkt een beetje op een normale sloggi slip hihi (verschil zal denk ik zitten in dikte stof zoaks je zei(

Hmmm...
Zover ik weet hebben de echte gaffs uit USA een zakje waar je leuter instopt, vervolgens met een touwtje naar achteren trekt waardoor ook je stem wat hoger wordt dat laatste is uiteraard fictief ;) als je besteld dan moet je rekening houden met invoering+btw kosten omdat je buiten Eu koopt

Maar over de gaff zijn meningen verdeeld want men zegt dat het zelfde resultaat kan worden behaald met het dragen van een "DIY gaff panty"
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Veerle Mertens
Berichten: 94
Lid geworden op: 05 jun 2014, 18:17
Gender: Vrouw

Re: Corrigerend ondergoed?

Bericht door Veerle Mertens »

Dank jullie wel voor alle reacties, inmiddels heb ik een Gaff aangeschaft bij https://www.danae.info/.
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Corrigerend ondergoed?

Bericht door wiggeltje »

Grappig, van kinds af aan maakte ik heel soms zelf "soort van" kleding :) gewoon van het materiaal dat ik ter beschikking had. Ik bestel hedendaags wel eens via internet ondergoed, wat ik dan weer zelf met knip en naaigerei tot het juiste kan bewerken. Omdat ik juist vind dat Nederland niks te bieden heeft op het gebied van mode voor mensen zoals ik die hun penis willen verbergen. Ik bedoel, als ik een strakke rok draag moet mijn penis toch echter strak naar achteren richting de bilnaad zitten. Zelfs had of zou ik een eigen ondergoed mode willen ontwikkelen, omdat er naar mijn idee nog geen spectaculaire ondergoed mode voor bestaat.
Gebruikersavatar
Denise
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 nov 2015, 11:26
Gender: Vrouw
Locatie: Apeldoorn

Re: Corrigerend ondergoed?

Bericht door Denise »

Ik draag meestal een pantybroekje van Hunckemuller, vooral net strakke rok of jurk ideaal want die komt ook over je buik heen, kies vooral de juiste maat. het is de zelfde stof als een corselet.
Geloof wat je zelf denkt dat goed voor je is, niet wat anderen je voorhouden.