Scheren (FtM)

Make-up, kleding, en zo voort
Plaats reactie
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Scheren (FtM)

Bericht door Alice »

Mogelijk heb je dit al opgezocht op Google; groei baardharen mannen scheren ( https://tinyurl.com/y9y9kugq )
je krijgt dan leuke weetjes over baardharen waaronder dat ook bio-jongens zich scheren zonder dat er direct sprake is van baardgroei. Kan mij trouwens niet herinneren dat ik dit heb gedaan.
Opmerkingen uit de omgeving, alles wat je omgeving niet weet kunnen ze ook niet over spreken.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Scheren (FtM)

Bericht door Nick1703 »

Nate_0 schreef: 28 sep 2017, 11:04 Mijn omgeving weet het niet, basically... Maar er zit wel degelijk een aspect van meer passabel zijn in (naast nog psychologisch goed voelen, natuurlijk). Als je geen donshaartjes hebt, word je eerder als man gelezen dan met donshaartjes omdat juist die haartjes je kaaklijn etc. nog zachter laat lijken.

En serieus. Luister niet naar je ouders of naar wie dit ook maar zegt. Jij doet wat goed voelt voor jou, en je hoeft geen verantwoording af te leggen aan hen ook al willen zij van wel.
Ik woon nog thuis. Dus ze zagen t. En nu heb k al een paar dagen gezeur aan Mn hoofd. Als je zo kinderachtig doet gaat we niet eens meer serieus met je praten meisje!
I am, who I am.
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Scheren (FtM)

Bericht door Nick1703 »

Mn ouders vroegen gister avond serieus of jullie geen grapje maken dat jullie pre t scheren jongens... moet toch niet gekker worden. Ik lag er maar eens om, al heb k nu al 3 dagen discussies over dit onderwerp 🙄
I am, who I am.
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Scheren (FtM)

Bericht door Mr.X »

Nick, je ouders zijn wel heel erg. Misschien tijd om te zeggen dat ze zich beter druk kunnen gaan maken om dingen die er wel toe doen, ipv of je nu wel of niet scheert? Ik bedoel, of het nou wel of niet effect heeft maakt echt niks uit. Het gaat erom dat het je goed doet voelen, en je doet er niemand kwaad mee.

Bovendien is het goede oefening voor je. Want scheren kan soms nog wel wat tricky zijn (heb ik me laten vertellen. Ik ben lui, heb een baard sinds testo die ik alleen maar trim, nooit scheer xD). Na testo zul je blij zijn dat je geoefend hebt.
Plaats reactie