Packers (stp)

Make-up, kleding, en zo voort
Vertigo94
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 nov 2016, 21:27
Gender: Trans FtM

Packers (stp)

Bericht door Vertigo94 »

Zijn er jongens/mannen hier die packen of een STP hebben? Ik ben op zoek naar een goede packer/stp maar er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Hebben jullie suggesties/aanraders? Of juist absolute afraders?
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Packers (stp)

Bericht door Jer158 »

Ik heb een Mr Limpy XS om mee te packen. Bevalt me erg goed. Ziet en voelt als "bulge" redelijk realistisch, en kost 10 euro ofzo.

Is alleen een packer, geen STP. Zou zelf wel geïnteresseerd zijn in een realistische, betaalbare STP waarmee je ook kunt packen (i.e. die er niet uitziet als een permanente stijve), maar dat is wrsch onrealistisch :)
Hung her from the branches of a mango tree
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Packers (stp)

Bericht door Nathan90 »

Aanraders zijn mogelijk, maar dan moet je wel even nadenken over je wensen en mogelijkheden.

Hoeveel kan/wil je betalen?
Hoe realistisch moet de prothese zijn?
Je zegt zelf al, packer/stp, maar wat wil je. Alleen broekvulling, met stp functie, mogelijkheid tot seks, mogelijkheid tot masturberen? Zonder stp, met seks functie?
Hoe wil je 'm dragen, is een harnas echt een no-go? Of wil je júist een harnas omdat je anders bang bent 'm via je broekpijp kwijt te raken?

Bovenal misschien wel de belangrijkste, heb je ooit al eens een prothese gedragen? Zo nee, bestel ergens een goedkope Mr Limpy in maat XS of S en begin daarmee. Als je het echt niks vind heb je er maar weinig geld aan uitgegeven. :)

Enige bedrijf die ik af zou willen raden is Freetom. Ja, er zijn zat jongens tevreden met hun aankoop, maar ik vind het gewoon een erg onprofessioneel bedrijf die teveel fouten maakt of afspraken niet goed nakomt. En velen met mij.
Vertigo94
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 nov 2016, 21:27
Gender: Trans FtM

Re: Packers (stp)

Bericht door Vertigo94 »

Nathan90 schreef:Aanraders zijn mogelijk, maar dan moet je wel even nadenken over je wensen en mogelijkheden.

Hoeveel kan/wil je betalen?
Hoe realistisch moet de prothese zijn?
Je zegt zelf al, packer/stp, maar wat wil je. Alleen broekvulling, met stp functie, mogelijkheid tot seks, mogelijkheid tot masturberen? Zonder stp, met seks functie?
Hoe wil je 'm dragen, is een harnas echt een no-go? Of wil je júist een harnas omdat je anders bang bent 'm via je broekpijp kwijt te raken?

Bovenal misschien wel de belangrijkste, heb je ooit al eens een prothese gedragen? Zo nee, bestel ergens een goedkope Mr Limpy in maat XS of S en begin daarmee. Als je het echt niks vind heb je er maar weinig geld aan uitgegeven. :)

Enige bedrijf die ik af zou willen raden is Freetom. Ja, er zijn zat jongens tevreden met hun aankoop, maar ik vind het gewoon een erg onprofessioneel bedrijf die teveel fouten maakt of afspraken niet goed nakomt. En velen met mij.
Ik heb nog nooit een prothese gedragen, dus misschien is het inderdaad een goed idee om daar te beginnen. :oops:

Uiteindelijk zou ik graag een stp willen, en ik keek daarvoor naar de EZP van transthetics maar die is toch best prijzig en heb het daarom nog niet gekocht. Ik hoef geen seks/masturbeer versie, daar heb ik momenteel geen behoefte aan. Harnas of geen harnas, heb ik niet echt een mening over.. Als het maar goed zit lijkt mij, ben daar nog niet ervaren in.

Een mr. limpy leek mij in eerste instantie heel eng haha, maar je moet ergens beginnen I guess.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Packers (stp)

Bericht door Nathan90 »

Enige nadeel aan een Mr Limpy is dat het draagcomfort minder is, maar dat komt immers door het goedkopere materiaal. Door 'm regelmatig te poederen met babypoeder of maïzena zal die in ieder geval niet zoveel plakken. Een goedkoop harnas zou je zelf kunnen maken van een goedkope boxer, al dragen sommige jongens de Limpy zonder. Zelf vond ik 'm het fijnste als ik 'm niet direct op m'n huid droeg.

Voornaamste reden dat ik je zo'n goedkoop ding aan wil raden is omdat een prothese heel onwennig kan zijn. Jongens die het nieuw doen spreken vaak over een 'boner look' maar dit is meestal onzin. Dit is gewoon het feit dat er opeens wél vulling is ipv niet. Je kan het gevoel hebben dat íedereen ziet dat je wat hebt daar, en dat het er raar uitziet enzo. Dat het allemaal onzin is moet je aan wennen. Als je daar niet aan kan/wil wennen, dan beter die Limpy dan die EZP, toch? ;)

Dat gezegd, de EZP is momenteel mijn dagelijkse prothese. Dus wel een goede keus verder ;)
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Packers (stp)

Bericht door Jer158 »

Ik heb van die boxers met een vakje van voren. Daar past de Mr Limpy perfect in, en hij gaat nergens heen. Alsof het ervoor gemaakt is. ;) Heb dan ook geen enkel probleem met draagcomfort. Is van een zacht materiaal wat je vrijwel niet voelt. Zou eerlijk gezegd niet weten wat je nog meer van een packer kan verlangen. Misschien een wat natuurlijkere kleur ofzo, maar dat is het dan ook.
Hung her from the branches of a mango tree
Vertigo94
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 nov 2016, 21:27
Gender: Trans FtM

Re: Packers (stp)

Bericht door Vertigo94 »

Ik bedenk mij nu dat ik eigenlijk nog niet eens mannelijke boxers heb, zit daar nog verschil in qua merk of iets? Of kan ik gewoon boxers bij de H&M halen? Die geef ik mijn broer altijd voor kerst, dus dat is de enige winkel waar ik bekend ben met boxers.

Maar de Limpy pack je gewoon naar beneden,toch? De EZP wordt vaak naar boven gedragen omdat dat beter is voor het materiaal en ook voor de bolling, or so I've heard. Of draag je de limpy ook omhoog? Zou je de XS of de S aanraden voor een eerste keer?

De EZP is wel een goede keus dus? Is het plassen ermee makkelijk? Ik neem aan dat je wel moet oefenen enzo maar ik las dat het over het algemeen wel makkelijk zou moeten zijn.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Packers (stp)

Bericht door Jer158 »

Je kunt gewoon willekeurige boxers kopen bij H&M ofzo. Als je wil packen zonder harnas, zou ik voor boxers gaan met zo'n vakje van voren.

Omdat de Limpy zacht is, kun je ermee doen wat je wilt. Gewoon zoals hij valt (met de penis over de ballen), of wat ik meestal doe met de penis langs de ballen naar beneden. Hoe je hem ook vervormt, hij komt altijd weer terug in zijn normale positie (binnen grenzen van redelijkheid). De maat is een persoonlijke voorkeur, XS of S kan beide prima. Groter zou ik niet gaan, zeker niet zonder harnas.
Hung her from the branches of a mango tree
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Packers (stp)

Bericht door Nathan90 »

Ik vond zakjes in boxers nooit fijn werken voor een packer. Als het puur als vulling moet functioneren werkt het natuurlijk wel maar het positioneren vond ik niet fijn en, klinkt heel vreemd misschien, maar zo werd de packer meer deel van m'n boxer en droeg ik 'm meer voor de buitenwereld dan voor mijzelf. Ofzo.. ;)

Vroeger legde ik de piemel ook langs de ballen, op den duur vervormen de meeste protheses iets mee zodat het beter zit en blijft zitten. Aantal jaren terug ben ik ze opzij gaan leggen, eigenlijk redelijk zoals de EZP wordt gedragen.

Bronnen zijn daarin tegenstrijdig. Sommige zeggen, nee de cisman draagt 'm omlaag of langs de ballen. Anderen zweren dat bij een onvrijwillige stijve je 'm liever opzij hebt liggen dan omlaag en dragen 'm dus zoals de EZP. Oftewel, geen regels, doen wat goed voelt. ;) Limpy kan dus ook omhoog gedragen worden.

Ezp qua plassen, ik vond het goed te doen. Al ben ik wel andere protheses ook gewend. Veel jongens die nooit succes hadden in het verleden zijn er ook lovend over.

Mijn eerste boxers haalde ik bij de Zeeman. Lekker goedkoop haha. Maar kan overal, je moet een beetje proberen welke je fijn vindt.

Maat xs is het meest natuurlijk qua lengte. Maat S heeft daarintegen een langere piemel maar veel smallere ballen. Ik heb de xs altijd prima gevonden.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Packers (stp)

Bericht door Nate_0 »

Ik heb ook een XS en die bevalt prima :) Draag m niet full time want ik heb de switch nog niet 100% gemaakt maar qua prijs ben ik er zeker tevreden over. Het nadeel is wel dat ik m vind stinken en dus idd dat hij snel plakkerig wordt als je hem niet regelmatig inpoedert.
meerdere zakken met zaagsel