Packers (stp)

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Packers (stp)

Bericht door Fran »

Waarom is dat "jakkie"? Ik heb gewoon een douche thuis hoor...
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Packers (stp)

Bericht door Mr.X »

Eh, ben geen mod ofzo, maar scheren in het algemeen lijkt me niet gerelateerd aan deze topic, at all. Of je voor een stp moet scheren wel, trouwens. Misschien handig om een aparte topic hierover te openen?
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Packers (stp)

Bericht door Anon20190122 »

Fran schreef:Waarom is dat "jakkie"? Ik heb gewoon een douche thuis hoor...
Nou schat dat heeft niets met een douche te maken maar wel alles met het intiem samen zijn met een partner!
Gebruikersavatar
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Packers (stp)

Bericht door Fran »

Mijn expartners hadden allemaal niks tegen wat haar daar beneden, mits het schoon en onderhouden is. En andersom heb ik er ook geen moeite mee.

Maar goed we gaan off topic.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Packers (stp)

Bericht door Citizen Erased »

tanisha schreef:
Fran schreef:Waarom is dat "jakkie"? Ik heb gewoon een douche thuis hoor...
Nou schat dat heeft niets met een douche te maken maar wel alles met het intiem samen zijn met een partner!
Als het langer is dan drie centimeter kan je partner na afloop wel gelijk zijn / haar tanden flossen. Ik zie het probleem niet.

OT: ik scheer ook niet alles down there (voor diegene die er aanstoot aan nemen: is vooral vanwege dysforische redenenen, een feestdoos is het niet) en soms jeukt dat wel eens met een packer, ja. Dan moet je krabben, zélfs als je die 'flap' weggeknipt hebt.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Packers (stp)

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef:Moet je je voor de Jimmy scheren?
Hoi Nate,

Scheren, is immers geen aanrader. Der irritatie van de huid, zeker niet in de zomer ( warm, zweet, jeuk, wrijving). Zeer kort houden, daar in tegen wel ( gewoon met een schaartje).

Geniet ervan, man.


Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Packers (stp)

Bericht door Nathan90 »

Citizen Erased schreef: Als het langer is dan drie centimeter kan je partner na afloop wel gelijk zijn / haar tanden flossen. Ik zie het probleem niet.
Dit maakt m'n hele dag goed.



On topic ;)
Ik heb onlangs m'n oude Peecock (gen3s) verkocht en ga het geld binnenkort waarschijnlijk in de Jimmy van Ftmpitstop steken. :)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Packers (stp)

Bericht door Anon20180311 »

Nathan90 schreef:
Citizen Erased schreef: Als het langer is dan drie centimeter kan je partner na afloop wel gelijk zijn / haar tanden flossen. Ik zie het probleem niet.
Dit maakt m'n hele dag goed.

Off topic : Persoonlijk :puke-huge: wat zit er in, dat ondoordringbaar stinkende, struikgewas.
Geen flosdraadje, nodig, dank u, ik sla hier vriendelijk over.

Grtz Nick :animals-dogrun:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Packers (stp)

Bericht door Nate_0 »

Nah. Ik vind het gewoon een beetje lullig als je niet een béétje rekening houdt met een partner(/partners) maar wel fijn om te weten dat je je voor een STP niet hoeft te scheren. Vind ik namelijk niet zo'n prettig idee, zeker ook ivm de dysforie die Citizen Erased ook noemde (en ook... idk man, het "kinderlijke" aan niet-harige geslachtsdelen). Maar goed, dat zijn allemaal persoonlijke meningen, etc. :)
meerdere zakken met zaagsel
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Packers (stp)

Bericht door Anon20190122 »

Waarom zou dat kinderlijk zijn dat heeft gewoon met een stukje hygiëne te maken.

En wat betreft jeuk dat houd bij regelmatig scheren vanzelf wel op.