Packers (stp)

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Packers (stp)

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef:Nah. Ik vind het gewoon een beetje lullig als je niet een béétje rekening houdt met een partner(/partners) maar wel fijn om te weten dat je je voor een STP niet hoeft te scheren. Vind ik namelijk niet zo'n prettig idee, zeker ook ivm de dysforie die Citizen Erased ook noemde (en ook... idk man, het "kinderlijke" aan niet-harige geslachtsdelen). Maar goed, dat zijn allemaal persoonlijke meningen, etc. :)
Sorry,

Het kinderlijke, ik ken alleen " mijn eigen eerder, vrouwelijk geslachtsdeel, zonder haar dos" der kind zijn. Niet i.v.m. een relatie of der seks :evil: ( Was persoonlijk, slachtoffer der incest, kindertijd) Ben nu trouwens 53jaar, al lang geen kind meer en mijn vriendin is 52 jaar, ook al lang geen kind meer ( Zelfs tweemaal moeder en grootmoeder, der drie kleinkinderen) .

Waar slaat, dit nu op!. Het schaamhaar, proper en kort houden der man of vrouw zijnde ( Daar is, totaal niets kinderlijks aan), dat is iets totaal anders dan drie centimeter, stinkend struikgewas, waar men constant door plast, toch :fpalm:

Ps. Dat doe je toch niet op vraag van je partner.

Grtz Nick :shock:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Packers (stp)

Bericht door Citizen Erased »

Sarcasme is wel een dingetje hoor, Nick (ik doel nu even op de 3cm+ en flossen).

Toch grappig, je werkt elkaar in allerlei hoeken en gaten af maar o wee als er een haartje aldaar te zien is. Dat er voor de komst van de Gillette's van deze wereld gewoon baby's geboren werden moet welhaast een wonder zijn.
En ja, genoeg smaken tussen Zwitsal en Borneo in.
Ieder z'n ding natuurlijk, maar dat gescherm met hygiëne altijd als je niet meedoet aan het Zwitsal-tijdperk is allicht een beetje overtrokken.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Packers (stp)

Bericht door Anon20180311 »

:handgestures-thumbdown:

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Packers (stp)

Bericht door Nate_0 »

Ik... doelde toch echt specifiek op het volledig glad scheren, Nick. Dat vind ik persoonlijk een beetje onthutsend omdat haar gewoon een kenmerk is van secundaire geslachtskenmerken. Mijn ex eiste overigens van me dat de boel glad was. Ik vind het persoonlijk niet prettig voelen, zeker omdat er 'meer' te zien is maar ook omdat het er kinds uit gaat zien imo. Naast, natuurlijk, ook nog de focus op je geslachtsdelen die in het scheren gaat zitten, ongemakken, risico op schimmelinfectie, etc. Als een eventuele partner dat bij zichzelf prettiger zou voelen, prima, maar voor mij nog steeds niet het meest sexy.

Maar zelfs al zou iemand er voor kiezen de boel niet eens te trimmen, als jij je dagelijks een douche neemt en op je persoonlijke hygiëne let is er echt nog steeds niks aan de hand? Dat reduceert de boel niet meteen tot 'stinkend struikgewas' en geldt by proxy immers ook al voor okselhaar en dergelijke.

En goed. Wat Citizen Erased zegt ook.

Het is ook nog steeds niet on topic lol.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Packers (stp)

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Nate,

Idd. en dat is jammer, want scheren of niet, dat is een persoonlijke keuze, der " persoonlijke voorkeur der hygiëne". En staat volledig los, " der kinderlijk uiterlijk ?" :fpalm: Trouwens, wat is er kinderlijk, aan een geschoren volwassen vrouw/man ?

Daar loop je, immers toch niet mee te koop. Nogmaals, dit is een persoonlijke eigen keuze, der hygiëne. Ik doe het trouwens, sinds mijn meta-operatie eveneens ( kende zelfs, laser behandeling der scrotum). En daar is niets mis mee, en zeker niets kinderlijks aan.

Ps. Hopelijk nu back on-topic :shock: .

Grtz Nick :doh:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Jan
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 mar 2017, 20:23
Gender: Man

Re: Packers (stp)

Bericht door Jan »

Hoi Nate, ik las net dat je het over een flap op de stp had, de Jimmy heeft dat niet kijk maar:

http://www.ftmpitstop.com/phone/jimmy-stp.html

Deze raakt zelf amper je huid. Wel of niet scheren is denk ik een persoonlijke keuze. Maar ik kan me voorstellen dat als je je niet scheert dat het kan kriebelen.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Packers (stp)

Bericht door Nate_0 »

Ik dacht serieus dat er een "stuk" boven op de STP zat, ik weet niet hoe ik dat heb gezien dan :')
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Packers (stp)

Bericht door Fran »

Deze heeft een "flap":
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Packers (stp)

Bericht door Emma »

Even een zijsprongetje: zijn er nu eigenlijk ook 'onbesneden' packers/STPs te krijgen?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Packers (stp)

Bericht door Anon20180311 »

:confusion-shrug:


Ps. @ Emma, maar ieder phallo operatie ziet er wel besneden uit, vasttehuid ( meta-operatie, niet echt, bestaande voorhuid der neo-penis).

Grtz Nick ;)
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 16 apr 2017, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .