advies (hoge) hakken

Make-up, kleding, en zo voort
vickyblauw
Berichten: 296
Lid geworden op: 24 sep 2014, 10:40
Gender: Transgender

Re: advies (hoge) hakken

Bericht door vickyblauw »

Ik ben ooit begonnen met hakjes van een centimeter of drie en heb heel wat binnenshuis afgestrompeld voor ik er op kon lopen.
De hoogte in de loop van de jaren geleidelijk opgevoerd en kan nu aardig uit de voeten op hakken van 10 centimeter. En met mijn lichaamslengte van 175 centimeter valt dat ook niet heel erg op
En dankzij mijn maat 40 heb ik veel keus, al heb ik een voorkeur voor Van Haren.
You can't run away from the person you are in your heart. Just be!
Gebruikersavatar
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth

Re: advies (hoge) hakken

Bericht door EmmaJJ »

vickyblauw schreef:Ik ben ooit begonnen met hakjes van een centimeter of drie en heb heel wat binnenshuis afgestrompeld voor ik er op kon lopen.
De hoogte in de loop van de jaren geleidelijk opgevoerd en kan nu aardig uit de voeten op hakken van 10 centimeter. En met mijn lichaamslengte van 175 centimeter valt dat ook niet heel erg op
En dankzij mijn maat 40 heb ik veel keus, al heb ik een voorkeur voor Van Haren.
bofkont :-)
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: advies (hoge) hakken

Bericht door Petra-S »

Wat ben ik v.w.b. dit soort problemen blij met mijn 1.66 en schoenmaat 40 :-)

Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: advies (hoge) hakken

Bericht door Janna »

Ik merk dat ik op hakken beter sta en loop. Vroegah (nou ja, tot nog niet heel lang geleden) was ik heel erg verlegen en dat was lastig met mijn lengte. Ik liep dus altijd wat in elkaar gedoken of krom, om minder op te vallen. Ondertussen heb ik geleerd dat je juist dan opvalt, maar goed. De gewoonte is erg lastig af te wennen. Als ik op hakken loop, ook al zijn het lage, dan sta en loopt ik automatisch een stuk rechter op.

Ik word dan uiteraard nog iets langer, en val nog meer op. Aan de andere kant, de meeste vrouwen (en ook veel mannen) kijken toch al tegen me op, dus die paar cm maken vast ook niet zoveel uit. Het valt vooral (mede-)lange mensen op. :-)
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: advies (hoge) hakken

Bericht door Alice »

Lichaamslengte, natuurlijk val je iets op als je wat lang bent maar echt bijzonder is het niet.
Fotootje uit de actualiteit,
een dame die stijlvol, slank afgekleed en lopend op enkellaarsjes met hakken, zelfverzekerd iemand begeleid.

Afbeelding
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.