AliExpress binder

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: AliExpress binder

Bericht door Jer158 »

Draakje schreef:Hm... Ik zie dat die van GC2B "maar" 33 euro (+verzendkosten) zijn. Als ik mijn best doe kan ik dat aan het eind van de maand wel overhouden.
Daar komen waarschijnlijk wel douanekosten bij. Weet niet hoeveel dat in NL is, dat kunnen anderen je wel vertellen
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: AliExpress binder

Bericht door Fran »

Ik heb in het verleden best veel in het buitenland besteld. Of je douanekosten krijgt ligt eraan of de waarde van je pakket boven de 22 euro is (wat die binder natuurlijk wel is), maar ook vooral of je eruit wordt gepikt, wat volgens mij vooral gebeurt als je een groot en/of opvallend pakje hebt. Ze doen bij de douane steekproeven en tot nu toe is mijn bestelling er nooit uit gepikt.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: AliExpress binder

Bericht door Nate_0 »

Ik heb maar 1x géén douanekosten hoeven betalen, van de tig keer dat ik iets vanuit het buitenland heb besteld...
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: AliExpress binder

Bericht door Jer158 »

Ik sluit mij bij Nate aan. Wat betreft binders hoor ik maar een heel enkele keer dat er geen douanekosten betaald hoeven te worden. Bij veel vervoerders worden er gewoon altijd douanekosten gerekend. Het zou mij ook niet verbazen als je in principe altijd douanekosten doorgerekend krijgt als de verkoper aangifte doet (waar een serieus bedrijf niet mee kan wegkomen niet te doen).

Anyway, of je er wat mee doet is aan jou ;)

Overigens kun je via Amazon Underworks binders kopen. Die zijn net iets goedkoper omdat je geen douanekosten hoeft te betalen. (En zijn naar mijn mening ook iets beter, maar dat is grotendeels iets persoonlijks)
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: AliExpress binder

Bericht door Ender »

De gratis binder die ik had via MORF was ook een Underworx binder, en echt 100x beter dan de GC2E binder die ik later er bij heb besteld. IMO :D
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: AliExpress binder

Bericht door Jer158 »

Ender schreef:De gratis binder die ik had via MORF was ook een Underworx binder, en echt 100x beter dan de GC2E binder die ik later er bij heb besteld. IMO :D
Yay! Ik ben echt een Underworks fanboy :lol:
Hung her from the branches of a mango tree
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: AliExpress binder

Bericht door moonlight89 »

Heb laatst ook de binder van gc2b willen bestellen. Mailtje naar ze verstuurd en kwam op €33 voor de binder +€11 verzendkosten. Daarnaast nog douanekosten, dus kost zo'n €50-60 voor de binder. Vond ik best duur... Binder van Underworks bevalt mij op zich prima, alleen een beetje een vervelend ruw stofje. Bedankt @Jer158 voor de link! :)
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: AliExpress binder

Bericht door moonlight89 »

Ben al een tijdje niet zo actief geweest op dit forum, maar merk dat ik er wel weer behoefte aan heb om toch weer mee te kletsen ofzo. :p ;)
Als ik de moed nog eens vind om naar Tranvisie te gaan zal ik eens kijken of ze dat nog zo doen met die binders, iig bedankt voor de tip @Citizen.
Gebruikersavatar
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: AliExpress binder

Bericht door Fran »

Jer158 schreef:...
Overigens kun je via Amazon Underworks binders kopen. Die zijn net iets goedkoper omdat je geen douanekosten hoeft te betalen. (En zijn naar mijn mening ook iets beter, maar dat is grotendeels iets persoonlijks)
Maar die shipt de Underworks binders niet naar Nederland.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: AliExpress binder

Bericht door Jer158 »

Draakje schreef:Maar die shipt de Underworks binders niet naar Nederland.
Jawel hoor. Je moet Amazon UK of beter nog Amazon DE hebben om douanekosten te voorkomen.
Hung her from the branches of a mango tree