vrouwelijke vormen

Make-up, kleding, en zo voort
lieke
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2017, 23:12
Gender: Onzeker

vrouwelijke vormen

Bericht door lieke »

Hallo,

Ik zal geen hele lange inleiding houden maar ik ben een 36 jarige crossdresser (denk ik) die al een aantal jaren binnenshuis in vrouwenkleren loopt omdat ik me vaak meer vrouw als man voel en me dan ook niet prettig voel in mannenkleren op die momenten.
Echter ik denk dat het moment dat ik naar buiten zal gaan dichterbij komt, in eerste instantie waarschijnlijk onder een jas en in het donker maar hopelijk uiteindelijk ook met daglicht echter ik beschik niet over vrouwelijke figuren want ik heb geen heupen en ook eigenlijk geen kont.
Tot nog toe binnenshuis draag ik een protectiebroekje voor motorrijden die bescherming op de heupen heeft echter zodra ik naar buiten ga zal dit natuurlijk niet langer kunnen want dit heeft enigszins scherpe hoeken i.p.v. de ronde vrouwenvormen dus nu ben ik dus op zoek naar iets wat beter is.

Ik zou dus graag willen weten hoe andere crossdressers of trans die nog in het begin van het proces zitten dit doen en wat die gebruiken.
Ik zal er maar meteen eerlijk bij zeggen ik ben niet heel vermogend dus van die hele mooie siliconen hippads van enkele honderden euro's zit er nu helaas niet in.

Ik ben dus op zoek naar adressen waar een betaalbare oplossing wordt geboden het liefst online in Nederland.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door Janna »

Ik heb stoffen hippads via AliExpress. Die kosten niet zoveel en werken wel een beetje. Daar hebben ze trouwens ook betaalbare siliconen varianten, alleen zijn die nogal klein (Aziatische maten).

De laatste tijd ga ik wat meer gekleed naar buiten en weet je, ik heb de pads niet gebruikt. Ik merk nu ik (eindelijk) het lef heb om naar buiten te gaan, dat ik me helemaal geen zorgen maak over mijn (gebrek aan) heupen. Met getailleerde kleding is best wat te bereiken, maar veel belangrijker is houding. Hoe je je voelt. Je uitstraling. En ja, ik weet dat het vaak anders voelt, maar dat maakt het niet minder waar.

Als je interesse hebt, ik heb de pads dus over. :-)
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door Alatàriël »

juiste kleding, je houding en je (zelfverzekerde) gevoel. als dat goed is, dan heb je het belangrijkste al.

verder, ik gebruik een padded Bh om mijn borsten te vergroten. dan heb ik nog een kleine boezem, maar het vormt wel. en genoeg.
en in meerdere kleding winkels (ook online) kun je tegenwoordig van die "onder"broekjes krijgen met allemaal zakjes. daar kun je dan stoffen pads in steken om dus bredere heupen of vollere billen mee te creëren.

die broekjes heb ik nog nooit gebruikt. maar zo'n bh koop ik zelf gewoon in de winkel.
niet elke padded bh is geschrikt. dus je zal wel even moeten zoeten.
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
lieke
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2017, 23:12
Gender: Onzeker

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door lieke »

Alatàriël schreef:niet elke padded bh is geschrikt. dus je zal wel even moeten zoeten.
Dank voor je reactie Alatàriël.
Waar moet je op letten en welke zou je aanraden?
lieke
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2017, 23:12
Gender: Onzeker

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door lieke »

Hoi Jolanda,

bedankt voor je reactie. Als jij de pads over hebt dan heb ik zeker interesse ik denk dat ze bij mij zeker bij kunnen dragen aan het gevoel en wellicht heb je gelijk en denk ik na een tijdje ik gebruik ze niet meer.
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door Janna »

lieke schreef:Hoi Jolanda,

bedankt voor je reactie. Als jij de pads over hebt dan heb ik zeker interesse ik denk dat ze bij mij zeker bij kunnen dragen aan het gevoel en wellicht heb je gelijk en denk ik na een tijdje ik gebruik ze niet meer.
Je hebt een pb. :-)

Ik snap je helemaal, hoor! Echt. Dat onzekere kan ik maar al te goed. Pas de laatste tijd (lees: week/weken) heb ik de knop om weten te zetten en doe ik meer wat ik wil. Dat voelt echt goed. Tot voor kort ging ik ook alleen in de avond naar buiten, in het donker. Het was wel goed om te doen, want alleen door het te doen verdwijnt de angst en stress (in mijn ervaring), want dan merk je dat het niemand ook maar iets boeit. En het voelt zooo goed!
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door Alatàriël »

lieke schreef:
Alatàriël schreef:niet elke padded bh is geschrikt. dus je zal wel even moeten zoeten.
Dank voor je reactie Alatàriël.
Waar moet je op letten en welke zou je aanraden?
moeilijk een voorbeeld te vinden.

maar je moet een kleine cup hebben welke dikke pads heeft.
zo sluiten ze goed op je lichaam aan zodat je de ronde vormen krijgt.
een te grote cup houdt teveel ruimte tussen je lichaam en de pads, en dan gaat het vouwen en dat zie je en zit niet lekker.

dus kleine cup, en hoe dikker de pads, hoe groter de "borsten"
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
lieke
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2017, 23:12
Gender: Onzeker

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door lieke »

Dank voor je reactie Alatàriël.

Online is het toch lastig beoordelen hoe dik de pads zijn dus denk dat ik toch naar een fysieke winkel zal moeten gaan om dit te beoordelen.
Gebruikersavatar
epvanbeveren
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 mar 2017, 11:31
Gender: Trans MtF
Locatie: Richmond Virginia USA

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door epvanbeveren »

Ik koop mijn padded underwear via eBay, en wat de maat en pasvorm betreft is het een hit en mis. Tevens gebruik ik deze als gaff. In eerste instantie koop ik een maat welke richting "een maatje te klein" gaat. Als ik dan een goed passend broekje gevonden hebt bestel ik er meer.

Tip. ik "zoek" op eBay voor gewoon dames padded ondergoed, niet transgender ondergoed, wat zeer in de prijs uitmaakt. Wel ff op de afmeting van de kruis letten, oftiewel ruim genoeg is.
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 867
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door Simão »

Er zijn ook genoeg cisvrouwen die plankrecht zijn.... Ik begrijp nooit zo goed waarom persee het zandloper figuur wordt nagestreefd? (*edit: wellicht als kruk, steuntje voor meer zekerheid?)
http://media.stylefruits.nl/misc/lichaa ... _typen.jpg


Neem nou Isis King. https://antm411.files.wordpress.com/201 ... isis01.jpg een en al vrouwelijkheid, maar zo recht als wat.


Het belangrijkste is letten op waar de taille zit van je kleding. Sowieso dat er een taille gesuggereerd wordt. Dan heb je geen pads nodig.
https://jerkasbeauty.files.wordpress.co ... kebuik.jpg
(nu zijn dit wel jonge modellen met een bepaalde stijl die je misschien niet aanspreekt, maar kijk even naar hoe de taille benadrukt wordt)

Ook letten op hoe de stof valt.
Vestjes en hesje kunnen helpen met objectief vormen veranderen evenals centuurs.

Over kleding bij lichaamsvormen bij vrouwen.
http://www.stylefruits.nl/specials/lichaamsvormen

Ben je mager, normaal of dik, want dat maakt natuurlijk ook wel uit met wat je moet kiezen als kleding.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark