Binder underworks: twijfel over maatkeuze

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Binder underworks: twijfel over maatkeuze

Bericht door Freedom »

Hallo mede-forummers,

Nu ik genoeg geld bij elkaar heb voor een binder van Underworks kan ik niet wachten om te bestellen. Alleen weet ik nu niet welke maat ik moet nemen, ik twijfel tussen een S en een M. Bij het opmeten komt het neer op 85 (borst) 76 (direct onder de borst). Terwijl je 83 - 76 moet hebben voor een S. Amazon zegt dat 86 - 91 een M is, dat klinkt dan weer (veel) te groot aan de onderkant...

Help, wat te doen? Iemand ervaring met een binder die net 2 cm te klein is rond het 'plat te drukken gedeelte'?
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Binder underworks: twijfel over maatkeuze

Bericht door Jer158 »

Voor Underworks moet je het gemiddelde nemen van het grootste gedeelte van de borst en direct eronder. Dat is bij jou 80.5 en dat ik heel netjes in het midden van de maatrange voor een S (via Amazon, de oude maten).
Hung her from the branches of a mango tree
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: Binder underworks: twijfel over maatkeuze

Bericht door Minne »

Hee, ik heb precies dezelfde maten als jij! En ik had diezelfde twijfel toen ik mijn Underworks binder kocht, haha. Uiteindelijk ben ik voor een S gegaan omdat ik hoorde dat ze nog wel wat uitrekken door het dragen. Inmiddels heb ik 'm ongeveer een jaar en hij zit al die tijd prima, ik had in het begin ook niet het idee dat ie te klein was ofzo. Volgens mij kun je dus best voor een S gaan.
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Binder underworks: twijfel over maatkeuze

Bericht door Freedom »

Jer158 schreef:Voor Underworks moet je het gemiddelde nemen van het grootste gedeelte van de borst en direct eronder. Dat is bij jou 80.5 en dat ik heel netjes in het midden van de maatrange voor een S (via Amazon, de oude maten).
Aha, nu snap ik 'm! Dankjewel voor de uitleg en de berekening Jer :)
Minne schreef:Hee, ik heb precies dezelfde maten als jij! En ik had diezelfde twijfel toen ik mijn Underworks binder kocht, haha. Uiteindelijk ben ik voor een S gegaan omdat ik hoorde dat ze nog wel wat uitrekken door het dragen. Inmiddels heb ik 'm ongeveer een jaar en hij zit al die tijd prima, ik had in het begin ook niet het idee dat ie te klein was ofzo. Volgens mij kun je dus best voor een S gaan.
Hey! Dank voor je reactie, super fijn dat je reageert aangezien je dezelfde maten hebt! Nu durf ik dan eindelijk (de S) te gaan bestellen :D
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now