Nieuwe chat! Zie dit topic.

Tepel taoeage

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Tepel taoeage

Bericht door Mr.X »

Ik geloof wel dat je die zelf zou moeten betalen, ja. Alhoewel het misschien af hangt van hoe goed je verzekerd bent? Of misschien kun je een verklaring krijgen dat het iets medisch is? Geen idee eigenlijk.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Tepel taoeage

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Mr.X,

Ik zal zeker informeren ( België). En laat het hier ook, zeker kennen.
(Thx., Mr.X, Nate en Jer).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Tepel taoeage

Bericht door Anon20190122 »

Ik zou idd even bij een goede tattoo shop gaan kijken naar de mogelijkheden voor de mensen in het noorden zou ik eens contact opnemen met tattoo Hans in Luttelgeest hij is zeer kundig en open voor dit soort verzoeken.
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Tepel taoeage

Bericht door Alice »

En als je dan toch in de shop bent laat dan gelijk 'even' een leuke tattoo zetten,
deze bijvoorbeeld, https://tinyurl.com/l75tmgb

Tip, val niet in slaap bij Belgische tatoeëerders voor dat je het weet zie je sterretjes!!!
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Tepel taoeage

Bericht door Mr.X »

Overigens heb ik bij Tattoo Bob (Rotterdam) gevraagd wat een tepel tattoo (met 3d effect) zou kosten. Dit kost 300 euro per tepel...Maar dan is het dus wel permanent.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Tepel taoeage

Bericht door Anon20180311 »

Alice schreef:En als je dan toch in de shop bent laat dan gelijk 'even' een leuke tattoo zetten,
deze bijvoorbeeld, https://tinyurl.com/l75tmgb

Tip, val niet in slaap bij Belgische tatoeëerders voor dat je het weet zie je sterretjes!!!
Mooie prentjes, Alice. Maar niet on-topic.

Grtz Nick ;) ( hihi, sterretjes zien, of sterretjes hebben, en in slaap vallen terwijl,............ :fpalm: )
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Tepel taoeage

Bericht door Anon20180311 »

Nick schreef:
Alice schreef:En als je dan toch in de shop bent laat dan gelijk 'even' een leuke tattoo zetten,
deze bijvoorbeeld, https://tinyurl.com/l75tmgb

Tip, val niet in slaap bij Belgische tatoeëerders voor dat je het weet zie je sterretjes!!!
Mooie prentjes, Alice. Maar niet on-topic.

Grtz Nick ;) ( hihi, sterretjes zien, of sterretjes hebben, en in slaap vallen terwijl,............ :fpalm: )
Hoi Alice,

Sorry, even nog een kleine bijdrage,: " Tepel tatoeage" kent men enkel door, pijnlijke complicaties ( afsterven der of verwijderen der), eventueel al dan niet, later een nodige tepel reconstructie kennende, der jammerlijke complicaties der borstamputatie, der transgender zijnde. Of der jammer genoeg borstkanker kennende, enz,....... Persoonlijk vind ik je, "prentjes bijdrage" hier dan ook totaal ongepast !
( Slaat nergens op)

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Tepel taoeage

Bericht door Alice »

Hallo Nick,

Je post gelezen en begrijp nu beter wat je mee hebt gemaakt.
Als ik dit had geweten dit niet gepost, sorry daar voor.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Tepel taoeage

Bericht door Anon20180311 »

:hug2:

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Vertrokken182
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 feb 2016, 00:37
Gender: Androgyne

Re: Tepel taoeage

Bericht door Vertrokken182 »

Ik zou echt even de goede zaken afzoeken en niet vastpinnen op een artiest te snel
het kan een wereld van verschil zijn !!!!
heb het zelf bij mijn tatoeages gemerkt (heb niet wat jij wilt maar je snapt em :))