Lopen op hoge hakken

Make-up, kleding, en zo voort
Plaats reactie
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Marica »

Rikki schreef: 19 jul 2018, 16:13 Ik zou het ook niet hoger kiezen dan 8 cm,het is slecht voor je rug,voeten,je heupen en ik zou het ook afwisselen met lage schoenen!!
Natuurlijk weet ik ook wel dat die schoenen met hoge hakken niet gezond zijn. Maar ze helpen mij wel om goed vrouwelijk te lopen. En ik loop graag op Converse All Stars. Het gympie dat al zo lang op de markt is. :hbeat:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20190508 »

Mijn ervaring met hakken is dat sommige goed zijn gemaakt en niet al je gewicht op de voorvoet drukken maar ook op de hielen, daar kreeg ik nauwelijks zere voeten van. Andere hakken laten inderdaad al je gewicht op de voorvoet komen en dan krijg je pijn.
Je kan altijd kijken naar die Scholl GelActiv inlegzooltjes, die zijn speciaal gemaakt om hakken comfortabel te maken. Ik heb ze zelf nooit geprobeerd, but it's worth a shot, right?
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Goose »

Marica schreef: 18 jul 2018, 17:58
Lisa1973 schreef: 18 jul 2018, 17:37 Tja te hoog dat ga ik echt niet doen maar vind het wel super vrouwelijk staan hakken..en ik wordt dan ook ietsje langer erdoor hihihi.
Daar hoef ik het juist niet voor te doen met mijn 1,80
Ik heb twee nichtjes van 1.83 en 1.85 die graag hakken dragen. En waarom ook niet? Als zij zich er maar goed bij voelen...
Daan
Alaisy
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 jul 2018, 16:20
Gender: Trans MtF

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Alaisy »

Goose schreef: 25 jul 2018, 22:58 Ik heb twee nichtjes van 1.83 en 1.85 die graag hakken dragen. En waarom ook niet? Als zij zich er maar goed bij voelen...
Juist leuk dat zij zich daar niet door laten tegenhouden. Alleen de deurpost wordt wel erg gevaarlijk :mrgreen:

Heb zelf het probleem dat ik mijn hoofd in de spiegel niet meer kan zien als ik te hoge hakken aan heb :lol: , grotere spiegel kopen dan maar!
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Marica »

Goose schreef: 25 jul 2018, 22:58
Marica schreef: 18 jul 2018, 17:58
Lisa1973 schreef: 18 jul 2018, 17:37 Tja te hoog dat ga ik echt niet doen maar vind het wel super vrouwelijk staan hakken..en ik wordt dan ook ietsje langer erdoor hihihi.
Daar hoef ik het juist niet voor te doen met mijn 1,80
Ik heb twee nichtjes van 1.83 en 1.85 die graag hakken dragen. En waarom ook niet? Als zij zich er maar goed bij voelen...
Ok, je hebt een punt nu. Hakken all the way, or ......sometimes zijn ze leuk. :mrgreen:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Plaats reactie