Nieuwe chat! Zie dit topic.

Lopen op hoge hakken

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20230219 »

Hoger dan 10 cm is voor mij echt een no go in elk geval hihihi.
Had 2e hands over de knie laarzen gekocht en de dame verkocht ze omdat nogal hoog waren....ze had er geen woord van gelogen.
Er op staan gaat prima maar het lopen erop was echt geen gezicht..leek wel steltenlopen hahaha.
Rachel la femme
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 dec 2017, 16:01
Gender: Genderfluid

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Rachel la femme »

Gewoon oefenen meisje!
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20190516 »

Of je koopt gewoon leuke sneakers🙃
Offline
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20230219 »

Rikki schreef: 13 jul 2018, 05:34 Of je koopt gewoon leuke sneakers🙃
Ja draag ik ook maar daar heb ik mijn hele leven al op moeten lopen, juist zo blij met de hakjes maar ja te hoog is niet goed..
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Marica »

Lisa1973 schreef: 13 jul 2018, 09:36
Rikki schreef: 13 jul 2018, 05:34 Of je koopt gewoon leuke sneakers🙃
Ja draag ik ook maar daar heb ik mijn hele leven al op moeten lopen, juist zo blij met de hakjes maar ja te hoog is niet goed..
Ik wil dat ook, maar mijn vrouw vindt het niks. Toch maar eens aandoen, en de confrontatie zoeken. Zo erg is dat toch niet dat ik hakken wil?

ik denk dat het meevalt. Het is zo'n dingetje toen ik net uit de kast kwam. Toen heeft ze mij op naaldhakken gezien, en daar doen ze haar aan denken. Gewoon een beetje oud zeer.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20190516 »

Lisa1973 schreef: 13 jul 2018, 09:36
Rikki schreef: 13 jul 2018, 05:34 Of je koopt gewoon leuke sneakers🙃
Ja draag ik ook maar daar heb ik mijn hele leven al op moeten lopen, juist zo blij met de hakjes maar ja te hoog is niet goed..
Sneakers voor mannen zijn totaal anders
Dan dames sneakers ik heb nu pas bv superleuke witte sneakers met enorme grote bloemen op de zijkant.
Bovendien heeft “vrouwzijn” niet zo zeer te maken met hoge hakken of korte rokjes(grotendeels een beeld wat gecreëerd word door de media) het heeft meer te maken met wie je bent en wat je uitstraalt.
En ja.....ik ben na 2 jaar hormonen ook nog steeds onzeker en ja....ik ga ook gezichts feminisatie laten doen(ook al zeggen lieve mensen die ik ken,dat ik er mooi uitzie)en ja....ik yoga en train me suf om maar een strakker lijf te krijgen,wat gewoon een enorme strijd is,want 49 jaar en hoe ouder,hoe langzamer je stofwisseling en hoe sneller je aankomt en er dus moeilijker ook weer afgaat. Dat betekent praktisch alle lekkere ongezonde dingen laten staan en veel fruit en groenten eten.diep van binnen doe ik dit ook,zodat mannen mij maar als een lekker ding zien.daarom begrijp ik het ook van de rokken en hakken en ik kocht in het begin ook heel vaak hakken om daarna tot het besef te komen dat het vervelende dingen zijn,slecht voor je rug,zere voeten ,ik laat er mijn vrouwelijkheid niet meer van afhangen..
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel en niet het wil laten overkomen dat ik alles beter weet ofzo. Er zijn ook zat andere vrouwen die zo onzeker zijn als de pest en moeite hebben hun stijl te vinden. Ik ben er ook nog lang niet,maar ik denk dat ik maar zoveel mijn gevoel daarin probeer te volgen en te doen waar ik me comfortabel bij voel
Offline
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Marica »

Vrouwen in een rokje of jurk moet je tegenwoordig zoeken met een vergrootglas. Allemaal lopen lopen ze in een broek. Omdat dat zo practisch is. Jaja dat het handig is en je zonder gene lekker wijdbeens kunt gaan zitten zonder inkijk is waar. Een vriendin van mij doet dat zelfs met lange rokken, en ze heeft gelijk. Dat krampachtig gedoe van je knietjes bij elkaar houden als je een rok draagt is niet echt comfortabel, helemaal als je zoals ik niet je benen over elkaar kan doen. Daar heb ik veels te dikke kuiten voor, echt.
Vrouwen op hoge hakken zie je ook maar weinig. Af en toen zie je een verdwaald pumpje of een modieus modelletje, maar in in 98% van de gevallen zie je sneakers, voornamelijk witte.
Het zal wel een modedingetje zijn.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Gwenda »

Nou... vandaag was ik in Hoorn, shoppen voor make-up met en voor een vriendin. Toch best veel jurkjes gezien. Ik denk toch de helft van de dames in jurk. Het is ook maar net waar je zelf de nadruk op legt. Je filtert onbewust dingen weg.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Marica »

Gwenda schreef: 15 jul 2018, 02:36 Nou... vandaag was ik in Hoorn, shoppen voor make-up met en voor een vriendin. Toch best veel jurkjes gezien. Ik denk toch de helft van de dames in jurk. Het is ook maar net waar je zelf de nadruk op legt. Je filtert onbewust dingen weg.
Ja nu wel met dit mooie weer, maar zodra het weer 15 graden is verdwijnen de jurkjes en rokken en komen de jeans weer voor 10 maanden aan de bevallige kont.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Gwenda »

Marica schreef:
Gwenda schreef: 15 jul 2018, 02:36
Ja nu wel met dit mooie weer, maar zodra het weer 15 graden is verdwijnen de jurkjes en rokken en komen de jeans weer voor 10 maanden aan de bevallige kont.
Niet mee eens... misschien verandert de verhouding iets.