Nieuwe chat! Zie dit topic.

Lopen op hoge hakken

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Marica »

Ik in ieder niet aan de jeans, ik blijf rokken dragen desnoods met een legging eronder.

Maar we hebben het hier verder over hakken dragen.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20190516 »

Marica schreef: 15 jul 2018, 02:31 Vrouwen in een rokje of jurk moet je tegenwoordig zoeken met een vergrootglas. Allemaal lopen lopen ze in een broek. Omdat dat zo practisch is. Jaja dat het handig is en je zonder gene lekker wijdbeens kunt gaan zitten zonder inkijk is waar. Een vriendin van mij doet dat zelfs met lange rokken, en ze heeft gelijk. Dat krampachtig gedoe van je knietjes bij elkaar houden als je een rok draagt is niet echt comfortabel, helemaal als je zoals ik niet je benen over elkaar kan doen. Daar heb ik veels te dikke kuiten voor, echt.
Vrouwen op hoge hakken zie je ook maar weinig. Af en toen zie je een verdwaald pumpje of een modieus modelletje, maar in in 98% van de gevallen zie je sneakers, voornamelijk witte.
Het zal wel een modedingetje zijn.
Witte sneakers zijn idd in momenteel
En wijdbeens zitten,omdat je een broek draagt vind ik onzin. Ik zit altijd met mijn benen over elkaar en anders gewoon met mijn knieeen bij elkaar.wat ik bedoel te zeggen is dat je moet dragen waar je je fijn bij voelt,is dat een rok en hakken,lekker doen joh.
Maar laat je vrouwzijn er niet van afhangen,alsof een vrouw in een broek niet vrouwelijk genoeg is ofzo(een skinny kan ook heel sexy zijn)
Fijne zondag
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20190516 »

Gwenda schreef: 15 jul 2018, 02:36 Nou... vandaag was ik in Hoorn, shoppen voor make-up met en voor een vriendin. Toch best veel jurkjes gezien. Ik denk toch de helft van de dames in jurk. Het is ook maar net waar je zelf de nadruk op legt. Je filtert onbewust dingen weg.
Heej leuk,dat is mijn woonplaats!!!
Nog leuke dingetjes gekocht?
Normaal ben ik zaterdagmiddag ook in de stad,maar ik was deze middag naar een yoga-workshop
Fijne zondag
Offline
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Gwenda »

Rikki schreef:
Gwenda schreef: 15 jul 2018, 02:36
Heej leuk,dat is mijn woonplaats!!!
Nog leuke dingetjes gekocht?
Normaal ben ik zaterdagmiddag ook in de stad,maar ik was deze middag naar een yoga-workshop
Fijne zondag
Hi Rikki,
Ik heb wat blush en oogschaduw gekocht. Ik was met een vriendin die in Bobeldijk woont. Zij moest een berg spullen hebben, omdat ze gaat trouwen.
Ik kom vaker daar ... dus wie weet komen we elkaar een keer tegen.
Groetjes
Gwenda
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Marica »

Ik wilde maar even zeggen dat ik gekleed in een lekker wijde jurk zonder mouwtjes de hele dag op 8cm hakken ga lopen.(proberen)

Wish me luck. :mrgreen:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Gwenda »

Marica schreef:Ik wilde maar even zeggen dat ik gekleed in een lekker wijde jurk zonder mouwtjes de hele dag op 8cm hakken ga lopen.(proberen)

Wish me luck. :mrgreen:
Ambitie heb je zeker. Ik zelf heb gekozen om de hoogte geleidelijk te verhogen. Ik loop de komende dagen lekker op sneakers. De Nijmeegse 4daagse lopen op hakken is een beetje onhandig.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20230219 »

Ik ben ook meer een broek type dan een jurk dame hoor.
Maar ik zag toch gisteren in Amsterdam toch best veel dames in een rok of jurk lopen hoor alleen soms met sneakers eronder...ik persoonlijk vind dat geen potje maar ja.
Ik heb mijzelf ook moeten trainen goed en zeker op hakken te kunnen gaan lopen maar meer dan 10 cm dat redt ik gewoon niet.
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Hrafn »

Lisa1973 schreef: 16 jul 2018, 11:12 Maar ik zag toch gisteren in Amsterdam toch best veel dames in een rok of jurk lopen hoor alleen soms met sneakers eronder...ik persoonlijk vind dat geen potje maar ja.
Ik liep in mijn damestijd ook op DrMartens onder een jurkje of rokje maar dat was dan weer een beetje de punk look. Ook wel eens op lompe wandelschoenen onder een rokje want het was warm en dan vond ik een rok luchtiger dan een korte broek en wandelen op hakken, nou nee...
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Marica »

Ik heb ze nu maar even aan de kant gegooid. Genoeg voor vandaag. Morgen weer verder en dan boodschappen er mee gaan doen. Veel loopwerk dus.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Marica »

Even uit de kast gehaald.
Afbeelding

Ik kan er op lopen, maar daar is alles mee gezegd. 8 tot 10cm is prima maar 12 is echt alleen maar voor de show.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)