Nieuwe chat! Zie dit topic.

wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Bericht door Dieuwertje »

Freedom schreef:Behalve tegen Emma want die stond in 'mijn' stoelenrij te kletsen met iemand in de rij erachter.
Dat moet ik dan geweest zijn.

En ik denk dat Jeste achter de tafel van Patiëntenorganisatie Transvisie stond.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Bericht door Nate_0 »

Freedom schreef:
J.J. schreef:
Fran schreef: Ga je ook naar die voorlichtingsavond? 8-)
ja :-)
Argh, er waren dus meerdere mensen van dit forum... ik zag al een bekend koppie wat ik niet kon plaatsen. Dat was jij dus Fran. :) Als mensen mij eventueel herkenden; sorry, te awkward om hallo te zeggen. Behalve tegen Emma want die stond in 'mijn' stoelenrij te kletsen met iemand in de rij erachter. :)

On topic: ik moet qua wenkies de andere kant op, ik wil mijn wenkbrauwen wat mannelijker krijgen maar weet niet hoe. Misschien eens laten verven. Iemand daar ervaring mee?
Heren hebben vaak donkerder/vollere wenkbrauwen boven het oog en worden minder donker naar buiten toe. Tenzij je licht haar heb weet ik niet of verven echt een bijdrage gaat leveren. Zelf kleur ik ze soms een beetje in met wat bruine oogschaduw. Dat zou je dus eerst kunnen proberen om te kijken of het iets voor je doet.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Bericht door Anon20230219 »

Hangt er vanaf welke kleur je je wenkbrauwen doet, ik van mijzelf heb blond en grijs door elkaar en laat het bruin verven.
En uiteraard bijwerken anders zie ik er net uit als Achmed the death terrorist :)
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Bericht door Anon20210626 »

Yep al beginnen de breznjevs iets minder prominent te worden

Het blijft wieden en wat knippen . Daarbij sommige haartjes zitten goed vast Lol
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Bericht door Freedom »

Dieuwertje schreef:
Freedom schreef:Behalve tegen Emma want die stond in 'mijn' stoelenrij te kletsen met iemand in de rij erachter.
Dat moet ik dan geweest zijn.

En ik denk dat Jeste achter de tafel van Patiëntenorganisatie Transvisie stond.
Ja dat was jij, nu ik je profielfoto zie. :)
Nate_0 schreef: Heren hebben vaak donkerder/vollere wenkbrauwen boven het oog en worden minder donker naar buiten toe. Tenzij je licht haar heb weet ik niet of verven echt een bijdrage gaat leveren. Zelf kleur ik ze soms een beetje in met wat bruine oogschaduw. Dat zou je dus eerst kunnen proberen om te kijken of het iets voor je doet.
Mijn haar is donker dus dan zal het verven inderdaad niet heel veel verschil maken waarschijnlijk... Ik heb mijn wenkbrauwen vroeger vaak geëpileerd, ben het nu aan het laten aangroeien zodat ik wat meer ermee kan. Inkleuren met donkere oogschaduw is een goede tip!
Lisa1973 schreef:Hangt er vanaf welke kleur je je wenkbrauwen doet, ik van mijzelf heb blond en grijs door elkaar en laat het bruin verven.
En uiteraard bijwerken anders zie ik er net uit als Achmed the death terrorist :)
Hahaha Lisa, hier moest ik hardop om lachen.
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Bericht door Anon20210626 »

Voor voller......

Misschien een experiment met een make-up met iets van vezeltjes , er is iets speciaL voor Wenkbrauwen of desnoods een bruikbare mascara ) alleen kleuren ( semi permanent of oogschaduw ) het blijft vlak en dat is wat je niet wil
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Bericht door Nate_0 »

To be honest, als je maar een beetje gebruikt valt dat best wel mee. Je hoeft niet een dikke laag te gebruiken. Het valt niemand op, echt niet, en het enige verschil dat ik merk is dat ik iets vaker correct gegenderd word. Mascara laat de haartjes er te dik/geverfd uitzien, dat gaat niet werken. Je zou wel je wenkbrauwen wat ruwer kunnen borstelen met een schoongemaakt mascara borsteltje of een wenkbrauw kammetje (je hebt ook wel combinatie's). Voor zover ik weet is er geen make-up met vezeltjes, en in ieder geval niet betaalbare. Oogschaduw haal je voor een euro of twee bij de Hema, vaak inclusief applicator, en het is dus ook geen weggegooid geld...
meerdere zakken met zaagsel
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Bericht door Anon20210626 »

Er is een make up voor wenkbrauwen met wat vezels , vandaar. En een mascara in de juiste kleur en als het droog is gedeeltelijk uitborstelen kan ook een effect geven
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Bericht door Irene_de_Vreede »

Er bestaat ook gewoon wenkbrauw poeder.
Irene
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: wenkbrouwen mooi maken, hoe doe je dat? MtF

Bericht door Janice »

De brow-wiz van Anastasia werk voor mij top, erg fijn klein puntje die precies werkt. Nadeel: erg duur. Er is geloof ik ook nu een budget penseel van nyx verkrijgbaar, alleen die heb ik nog niet geprobeerd. Het hele punt van wenkbrauwen is dat die bij "mannen" altijd veel lager en totaal geen model hebben als bij vrouwen, dus je kan meestal plukken en stijlen tot je een ons weegt maar top worden ze niet. Tenzij je ze laat liften.